Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie3
  • studenci34
  • absolwenci31
  • doktoranci1
Branże-+zaznacz wszystkie
  • audyt2
  • konsulting i zarządzanie5
  • żywność i napoje1
  • edukacja1
  • logistyka6
  • prawo7
  • chemiczna4
  • usługi finansowe6
  • tech. informac.-komunikacyjne7
  • architektura2
  • sprzedaż8
  • biologia i biotechnologia2
  • energetyka4
  • nieruchomości1
  • organizacje pozarządowe1
  • IT15
  • farmacja3
  • różne5
  • inżynieria12
  • administracja rządowa4
  • HR5
  • marketing i reklama12
  • matematyka5
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne5
  • płatne33
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie20
  • dolnośląskie4
  • łódzkie4
  • lubelskie2
  • lubuskie1
  • małopolskie2
  • mazowieckie11
  • podkarpackie2
  • śląskie2
  • wielkopolskie3
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia1
  • firma30
  • instytucja rządowa5
  • samorząd1
  • inny1
Wróć do listy

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

organizator:

PepsiCo

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
Branża:
HR, IT, marketing i reklama, sprzedaż
termin składania wniosków: 16.10.2020
liczba praktyk/staży: 14

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

PepsiCo oferuje staże dla absolwentów w programie „Dare To Do More”. Nowa edycja startuje już 1 września 2020 roku, a absolwenci rozpoczną staże w styczniu 2021 roku.

Kandydaci mają za zadanie stworzenie własnego unikalnego procesu, produktu spożywczego lub napoju, lub zmodyfikowanie istniejącego produktu PepsiCo, a następnie zaprezentowanie go liderom PepsiCo i wyjaśnienie, w jaki sposób wprowadzą go na rynek. Osoby, które przejdą do etapu finalnego zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w programie rozwojowym dla absolwentów.

W tegorocznej polskiej edycji wyzwania kandydaci powalczą o jedno z 14 miejsc w dwuletnim programie stażowym w następujących działach PepsiCo: marketing, finanse, HR, obsługa klienta i logistyka, IT oraz dział zakupów globalnych. Zadaniem uczestników będzie zaproponowanie nowego trendu w branży spożywczej, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji.

Oparta na idei grywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni, a jej celem będzie wyłonienie młodych osób, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Wybrani kandydaci zmierzą się również ze sobą i będą walczyć o trzy główne nagrody podczas finałów europejskich, które odbędą się w Barcelonie w Hiszpanii, gdzie spotkają innych finalistów z regionu.

Oprócz Polski program dostępny będzie w kilku innych krajach europejskich, w tym we Francji, Wielkiej Brytanii, Grecji, Serbii, Rumunii, Turcji oraz na Litwie. Tegoroczna edycja wydarzenia, rozszerza się z ofertą pracy z trzech zespołów do dziewięciu: Digital / eCommerce, Insights, Commercial / Sales, Supply Chain / CS&L, Global Procurement, Agro Procurement, Finanse, IT i HR. W porównaniu z rokiem 2019 PepsiCo oferuje trzy razy więcej miejsc do objęcia w całej Europie.

Etap I: Zapisy + zgłaszanie pomysłów – do 16 października 2020 r. Rejestracja kandydatów dostępna jest pod adresem: daretodomore.pepsico.com