Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie8
  • studenci75
  • absolwenci61
  • inni5
Branże-+zaznacz wszystkie
  • biologia i biotechnologia4
  • kultura i sztuka1
  • audyt5
  • konsulting i zarządzanie15
  • edukacja3
  • dziennikarstwo2
  • administracja rządowa4
  • ekologia1
  • IT12
  • sprzedaż8
  • logistyka11
  • PR i komunikacja4
  • tech. informac.-komunikacyjne4
  • farmacja1
  • prawo11
  • usługi finansowe27
  • energetyka1
  • stosunki międzynarodowe1
  • administracja samorządowa1
  • psychologia3
  • chemiczna2
  • marketing i reklama17
  • różne14
  • HR6
  • organizacje polityczne1
  • medycyna4
  • inżynieria14
  • żywność i napoje13
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne10
  • płatne64
  • bezpłatne7
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie37
  • dolnośląskie15
  • kujawsko-pomorskie3
  • łódzkie4
  • lubelskie2
  • lubuskie1
  • małopolskie6
  • mazowieckie30
  • opolskie2
  • podkarpackie3
  • podlaskie2
  • pomorskie5
  • śląskie6
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie7
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia4
  • firma60
  • instytucja rządowa11
  • samorząd3
  • inny3
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

organizator:

PepsiCo

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
Branża:
HR, IT, marketing i reklama, sprzedaż
termin składania wniosków: 16.10.2020
liczba praktyk/staży: 14

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

PepsiCo oferuje staże dla absolwentów w programie „Dare To Do More”. Nowa edycja startuje już 1 września 2020 roku, a absolwenci rozpoczną staże w styczniu 2021 roku.

Kandydaci mają za zadanie stworzenie własnego unikalnego procesu, produktu spożywczego lub napoju, lub zmodyfikowanie istniejącego produktu PepsiCo, a następnie zaprezentowanie go liderom PepsiCo i wyjaśnienie, w jaki sposób wprowadzą go na rynek. Osoby, które przejdą do etapu finalnego zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w programie rozwojowym dla absolwentów.

W tegorocznej polskiej edycji wyzwania kandydaci powalczą o jedno z 14 miejsc w dwuletnim programie stażowym w następujących działach PepsiCo: marketing, finanse, HR, obsługa klienta i logistyka, IT oraz dział zakupów globalnych. Zadaniem uczestników będzie zaproponowanie nowego trendu w branży spożywczej, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji.

Oparta na idei grywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni, a jej celem będzie wyłonienie młodych osób, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Wybrani kandydaci zmierzą się również ze sobą i będą walczyć o trzy główne nagrody podczas finałów europejskich, które odbędą się w Barcelonie w Hiszpanii, gdzie spotkają innych finalistów z regionu.

Oprócz Polski program dostępny będzie w kilku innych krajach europejskich, w tym we Francji, Wielkiej Brytanii, Grecji, Serbii, Rumunii, Turcji oraz na Litwie. Tegoroczna edycja wydarzenia, rozszerza się z ofertą pracy z trzech zespołów do dziewięciu: Digital / eCommerce, Insights, Commercial / Sales, Supply Chain / CS&L, Global Procurement, Agro Procurement, Finanse, IT i HR. W porównaniu z rokiem 2019 PepsiCo oferuje trzy razy więcej miejsc do objęcia w całej Europie.

Etap I: Zapisy + zgłaszanie pomysłów – do 16 października 2020 r. Rejestracja kandydatów dostępna jest pod adresem: daretodomore.pepsico.com