Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie1
  • studenci24
  • absolwenci18
  • inni2
Branże-+zaznacz wszystkie
  • administracja rządowa2
  • HR2
  • marketing i reklama6
  • chemiczna2
  • dziennikarstwo1
  • energetyka1
  • różne6
  • logistyka2
  • prawo4
  • stosunki międzynarodowe2
  • usługi finansowe2
  • audyt1
  • sprzedaż3
  • inżynieria5
  • farmacja2
  • nieruchomości1
  • IT6
  • matematyka1
  • biologia i biotechnologia1
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne5
  • płatne20
  • bezpłatne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe1
  • ogólnopolskie11
  • dolnośląskie1
  • kujawsko-pomorskie1
  • łódzkie4
  • małopolskie1
  • mazowieckie10
  • opolskie1
  • podlaskie2
  • pomorskie1
  • śląskie2
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie3
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia2
  • szkoła wyższa1
  • firma21
  • instytucja rządowa2
  • samorząd1
Wróć do listy

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

organizator:

PepsiCo

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
Branża:
HR, marketing i reklama, sprzedaż, IT
termin składania wniosków: 16.10.2020
liczba praktyk/staży: 14

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

PepsiCo oferuje staże dla absolwentów w programie „Dare To Do More”. Nowa edycja startuje już 1 września 2020 roku, a absolwenci rozpoczną staże w styczniu 2021 roku.

Kandydaci mają za zadanie stworzenie własnego unikalnego procesu, produktu spożywczego lub napoju, lub zmodyfikowanie istniejącego produktu PepsiCo, a następnie zaprezentowanie go liderom PepsiCo i wyjaśnienie, w jaki sposób wprowadzą go na rynek. Osoby, które przejdą do etapu finalnego zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w programie rozwojowym dla absolwentów.

W tegorocznej polskiej edycji wyzwania kandydaci powalczą o jedno z 14 miejsc w dwuletnim programie stażowym w następujących działach PepsiCo: marketing, finanse, HR, obsługa klienta i logistyka, IT oraz dział zakupów globalnych. Zadaniem uczestników będzie zaproponowanie nowego trendu w branży spożywczej, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji.

Oparta na idei grywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni, a jej celem będzie wyłonienie młodych osób, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Wybrani kandydaci zmierzą się również ze sobą i będą walczyć o trzy główne nagrody podczas finałów europejskich, które odbędą się w Barcelonie w Hiszpanii, gdzie spotkają innych finalistów z regionu.

Oprócz Polski program dostępny będzie w kilku innych krajach europejskich, w tym we Francji, Wielkiej Brytanii, Grecji, Serbii, Rumunii, Turcji oraz na Litwie. Tegoroczna edycja wydarzenia, rozszerza się z ofertą pracy z trzech zespołów do dziewięciu: Digital / eCommerce, Insights, Commercial / Sales, Supply Chain / CS&L, Global Procurement, Agro Procurement, Finanse, IT i HR. W porównaniu z rokiem 2019 PepsiCo oferuje trzy razy więcej miejsc do objęcia w całej Europie.

Etap I: Zapisy + zgłaszanie pomysłów – do 16 października 2020 r. Rejestracja kandydatów dostępna jest pod adresem: daretodomore.pepsico.com