Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie2
  • studenci54
  • absolwenci38
  • inni3
Branże-+zaznacz wszystkie
  • prawo5
  • usługi finansowe14
  • energetyka1
  • stosunki międzynarodowe1
  • administracja samorządowa1
  • psychologia4
  • marketing i reklama10
  • różne9
  • HR3
  • organizacje polityczne1
  • medycyna3
  • inżynieria2
  • żywność i napoje3
  • audyt3
  • konsulting i zarządzanie13
  • edukacja3
  • dziennikarstwo1
  • kultura i sztuka1
  • biologia i biotechnologia1
  • administracja rządowa3
  • IT9
  • sprzedaż6
  • logistyka6
  • PR i komunikacja1
  • tech. informac.-komunikacyjne3
  • farmacja1
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne8
  • płatne42
  • bezpłatne7
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie23
  • dolnośląskie4
  • kujawsko-pomorskie1
  • łódzkie4
  • lubelskie2
  • małopolskie2
  • mazowieckie21
  • podkarpackie1
  • pomorskie2
  • śląskie3
  • wielkopolskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia6
  • szkoła wyższa1
  • firma42
  • instytucja rządowa5
  • samorząd3
  • inny1
Wróć do listy

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

organizator:

Zott Polska Sp. z o.o.

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
dolnośląskie
Branża:
konsulting i zarządzanie, marketing i reklama

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

Zott Polska Sp. z o.o. posiada długoletnie doświadczenie w produkcji artykułów mleczarskich i zaliczana jest do liderów rynkowych w swojej branży. Obecnie firma organizuje program rozwojowy dla studentów marketingu lub zarządzania i strategii.

Miejsce odbywania praktyk: Wrocław

Zakres obowiązków praktykanta:

  • Uczestnictwo w codziennej pielęgnacji marki: rozwoju marketing mix, pielęgnacja statystyk marki, realizacja badań ilościowych i jakościowych, utrzymywanie dobrych relacji z działem sprzedaży i logistyki, pomoc w przygotowaniu prezentacji.
  • Śledzenie skuteczności wszystkich działań marketingowych na rynku: analiza wyników w oparciu o sprzedaż, jak również kontakty z działem sprzedaży, monitorowanie reakcji konkurentów, analiza rynku i danych marketingowych. Organizowanie próbek konkurencji, przygotowywanie modelów opakowania.
  • Osobista odpowiedzialność za prowadzenie projektów (pod nadzorem osoby odpowiedzialnej), w których studenci będą mieli okazję wykazać się swoją kreatywnością i poczuciem odpowiedzialności w obszarze wprowadzania nowych produktów, przygotowanie promocji sprzedaży oraz działań merytorycznych.

Wymagania:

  • studenci w obszarach: marketingu, strategii lub zarządzania,
  • dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • zainteresowanie rozwojem w obszarze marketingu.

Oferta firmy:

  • szansa dla studentów do zapoznania się z działaniami marketingowymi, sprawdzenie swoich umiejętności zdobywanych w toku studiów,
  • możliwość zaliczenia praktyk zawodowych w płatnej formie,
  • współpraca w oparciu o umowę zlecenie.

Aplikacja odbywa się przez formularz na stronie Organizatora.

Informacje pochodzą ze strony: www.zott-dairy.com

Na naszej stronie znajdziecie też inne propozycje staży.

Spodobało Ci się to ogłoszenie? Wesprzyj nas, żebyśmy mogli dodawać ich jeszcze więcej!

Kontakt

Zott Polska Sp. z o.o.
ul. Chłodnicza 6
45-315 Opole
tel. 77 44 34 200
zott@zott.com.pl
www.zott-dairy.com