Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie3
  • studenci49
  • absolwenci36
  • doktoranci1
  • inni3
Branże-+zaznacz wszystkie
  • energetyka2
  • PR i komunikacja1
  • tech. informac.-komunikacyjne3
  • żywność i napoje3
  • organizacje pozarządowe4
  • logistyka4
  • różne9
  • inżynieria3
  • stosunki międzynarodowe1
  • chemiczna1
  • sprzedaż4
  • marketing i reklama8
  • audyt2
  • organizacje polityczne3
  • medycyna2
  • administracja samorządowa2
  • IT7
  • usługi finansowe8
  • edukacja1
  • dziennikarstwo1
  • kultura i sztuka1
  • administracja rządowa6
  • HR4
  • prawo6
  • biologia i biotechnologia1
  • konsulting i zarządzanie9
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne7
  • bezpłatne5
  • płatne42
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe1
  • ogólnopolskie29
  • dolnośląskie6
  • łódzkie3
  • lubelskie4
  • lubuskie1
  • małopolskie3
  • mazowieckie13
  • podkarpackie3
  • pomorskie1
  • śląskie4
  • wielkopolskie3
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia8
  • firma35
  • instytucja rządowa8
  • samorząd3
  • inny2
Wróć do listy

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

organizator:

Zott Polska Sp. z o.o.

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
dolnośląskie
Branża:
konsulting i zarządzanie, marketing i reklama

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

Zott Polska Sp. z o.o. posiada długoletnie doświadczenie w produkcji artykułów mleczarskich i zaliczana jest do liderów rynkowych w swojej branży. Obecnie firma organizuje program rozwojowy dla studentów marketingu lub zarządzania i strategii.

Miejsce odbywania praktyk: Wrocław

Zakres obowiązków praktykanta:

  • Uczestnictwo w codziennej pielęgnacji marki: rozwoju marketing mix, pielęgnacja statystyk marki, realizacja badań ilościowych i jakościowych, utrzymywanie dobrych relacji z działem sprzedaży i logistyki, pomoc w przygotowaniu prezentacji.
  • Śledzenie skuteczności wszystkich działań marketingowych na rynku: analiza wyników w oparciu o sprzedaż, jak również kontakty z działem sprzedaży, monitorowanie reakcji konkurentów, analiza rynku i danych marketingowych. Organizowanie próbek konkurencji, przygotowywanie modelów opakowania.
  • Osobista odpowiedzialność za prowadzenie projektów (pod nadzorem osoby odpowiedzialnej), w których studenci będą mieli okazję wykazać się swoją kreatywnością i poczuciem odpowiedzialności w obszarze wprowadzania nowych produktów, przygotowanie promocji sprzedaży oraz działań merytorycznych.

Wymagania:

  • studenci w obszarach: marketingu, strategii lub zarządzania,
  • dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • zainteresowanie rozwojem w obszarze marketingu.

Oferta firmy:

  • szansa dla studentów do zapoznania się z działaniami marketingowymi, sprawdzenie swoich umiejętności zdobywanych w toku studiów,
  • możliwość zaliczenia praktyk zawodowych w płatnej formie,
  • współpraca w oparciu o umowę zlecenie.

Aplikacja odbywa się przez formularz na stronie Organizatora.

Informacje pochodzą ze strony: www.zott-dairy.com

Na naszej stronie znajdziecie też inne propozycje staży.

Spodobało Ci się to ogłoszenie? Wesprzyj nas, żebyśmy mogli dodawać ich jeszcze więcej!

Kontakt

Zott Polska Sp. z o.o.
ul. Chłodnicza 6
45-315 Opole
tel. 77 44 34 200
zott@zott.com.pl
www.zott-dairy.com