Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie8
  • studenci81
  • absolwenci65
  • inni5
Branże-+zaznacz wszystkie
  • administracja rządowa4
  • chemiczna2
  • IT14
  • sprzedaż9
  • logistyka14
  • PR i komunikacja3
  • tech. informac.-komunikacyjne5
  • farmacja1
  • prawo10
  • usługi finansowe27
  • energetyka1
  • stosunki międzynarodowe1
  • administracja samorządowa1
  • psychologia2
  • nieruchomości1
  • marketing i reklama17
  • matematyka1
  • różne15
  • HR5
  • organizacje polityczne1
  • medycyna4
  • inżynieria16
  • żywność i napoje13
  • biologia i biotechnologia4
  • kultura i sztuka1
  • audyt5
  • konsulting i zarządzanie16
  • edukacja2
  • dziennikarstwo3
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne10
  • płatne69
  • bezpłatne7
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie36
  • dolnośląskie14
  • kujawsko-pomorskie3
  • łódzkie5
  • lubelskie3
  • lubuskie1
  • małopolskie8
  • mazowieckie35
  • opolskie2
  • podkarpackie4
  • podlaskie2
  • pomorskie5
  • śląskie7
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie8
  • zachodniopomorskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia4
  • szkoła wyższa1
  • firma65
  • instytucja rządowa10
  • samorząd3
  • inny4
Wróć do listy

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

organizator:

Zott Polska Sp. z o.o.

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
dolnośląskie
Branża:
konsulting i zarządzanie, marketing i reklama

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

Zott Polska Sp. z o.o. posiada długoletnie doświadczenie w produkcji artykułów mleczarskich i zaliczana jest do liderów rynkowych w swojej branży. Obecnie firma organizuje program rozwojowy dla studentów marketingu lub zarządzania i strategii.

Miejsce odbywania praktyk: Wrocław

Zakres obowiązków praktykanta:

  • Uczestnictwo w codziennej pielęgnacji marki: rozwoju marketing mix, pielęgnacja statystyk marki, realizacja badań ilościowych i jakościowych, utrzymywanie dobrych relacji z działem sprzedaży i logistyki, pomoc w przygotowaniu prezentacji.
  • Śledzenie skuteczności wszystkich działań marketingowych na rynku: analiza wyników w oparciu o sprzedaż, jak również kontakty z działem sprzedaży, monitorowanie reakcji konkurentów, analiza rynku i danych marketingowych. Organizowanie próbek konkurencji, przygotowywanie modelów opakowania.
  • Osobista odpowiedzialność za prowadzenie projektów (pod nadzorem osoby odpowiedzialnej), w których studenci będą mieli okazję wykazać się swoją kreatywnością i poczuciem odpowiedzialności w obszarze wprowadzania nowych produktów, przygotowanie promocji sprzedaży oraz działań merytorycznych.

Wymagania:

  • studenci w obszarach: marketingu, strategii lub zarządzania,
  • dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • zainteresowanie rozwojem w obszarze marketingu.

Oferta firmy:

  • szansa dla studentów do zapoznania się z działaniami marketingowymi, sprawdzenie swoich umiejętności zdobywanych w toku studiów,
  • możliwość zaliczenia praktyk zawodowych w płatnej formie,
  • współpraca w oparciu o umowę zlecenie.

Aplikacja odbywa się przez formularz na stronie Organizatora.

Informacje pochodzą ze strony: www.zott-dairy.com

Na naszej stronie znajdziecie też inne propozycje staży.

Spodobało Ci się to ogłoszenie? Wesprzyj nas, żebyśmy mogli dodawać ich jeszcze więcej!

Kontakt

Zott Polska Sp. z o.o.
ul. Chłodnicza 6
45-315 Opole
tel. 77 44 34 200
zott@zott.com.pl
www.zott-dairy.com