Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie8
  • studenci88
  • absolwenci71
  • inni6
Branże-+zaznacz wszystkie
  • dziennikarstwo3
  • biologia i biotechnologia6
  • audyt5
  • konsulting i zarządzanie17
  • edukacja2
  • PR i komunikacja3
  • tech. informac.-komunikacyjne5
  • chemiczna3
  • administracja rządowa4
  • IT16
  • sprzedaż8
  • logistyka14
  • stosunki międzynarodowe1
  • farmacja1
  • ekologia1
  • kultura i sztuka1
  • nieruchomości1
  • prawo11
  • usługi finansowe29
  • energetyka3
  • organizacje polityczne1
  • medycyna4
  • inżynieria17
  • żywność i napoje12
  • administracja samorządowa1
  • psychologia2
  • marketing i reklama20
  • różne20
  • HR5
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • bezpłatne7
  • płatne/bezpłatne11
  • płatne76
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie39
  • dolnośląskie17
  • kujawsko-pomorskie5
  • łódzkie5
  • lubelskie3
  • lubuskie1
  • małopolskie11
  • mazowieckie37
  • opolskie4
  • podkarpackie5
  • podlaskie2
  • pomorskie8
  • śląskie9
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie2
  • wielkopolskie10
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia4
  • szkoła wyższa1
  • firma74
  • instytucja rządowa10
  • samorząd3
  • inny3
Wróć do listy

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

organizator:

Zott Polska Sp. z o.o.

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
dolnośląskie
Branża:
konsulting i zarządzanie, marketing i reklama

Program rozwojowy dla studentów marketingu w Zott

Zott Polska Sp. z o.o. posiada długoletnie doświadczenie w produkcji artykułów mleczarskich i zaliczana jest do liderów rynkowych w swojej branży. Obecnie firma organizuje program rozwojowy dla studentów marketingu lub zarządzania i strategii.

Miejsce odbywania praktyk: Wrocław

Zakres obowiązków praktykanta:

  • Uczestnictwo w codziennej pielęgnacji marki: rozwoju marketing mix, pielęgnacja statystyk marki, realizacja badań ilościowych i jakościowych, utrzymywanie dobrych relacji z działem sprzedaży i logistyki, pomoc w przygotowaniu prezentacji.
  • Śledzenie skuteczności wszystkich działań marketingowych na rynku: analiza wyników w oparciu o sprzedaż, jak również kontakty z działem sprzedaży, monitorowanie reakcji konkurentów, analiza rynku i danych marketingowych. Organizowanie próbek konkurencji, przygotowywanie modelów opakowania.
  • Osobista odpowiedzialność za prowadzenie projektów (pod nadzorem osoby odpowiedzialnej), w których studenci będą mieli okazję wykazać się swoją kreatywnością i poczuciem odpowiedzialności w obszarze wprowadzania nowych produktów, przygotowanie promocji sprzedaży oraz działań merytorycznych.

Wymagania:

  • studenci w obszarach: marketingu, strategii lub zarządzania,
  • dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • zainteresowanie rozwojem w obszarze marketingu.

Oferta firmy:

  • szansa dla studentów do zapoznania się z działaniami marketingowymi, sprawdzenie swoich umiejętności zdobywanych w toku studiów,
  • możliwość zaliczenia praktyk zawodowych w płatnej formie,
  • współpraca w oparciu o umowę zlecenie.

Aplikacja odbywa się przez formularz na stronie Organizatora.

Informacje pochodzą ze strony: www.zott-dairy.com

Na naszej stronie znajdziecie też inne propozycje staży.

Spodobało Ci się to ogłoszenie? Wesprzyj nas, żebyśmy mogli dodawać ich jeszcze więcej!

Kontakt

Zott Polska Sp. z o.o.
ul. Chłodnicza 6
45-315 Opole
tel. 77 44 34 200
zott@zott.com.pl
www.zott-dairy.com