Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie5
  • studenci43
  • absolwenci39
  • doktoranci1
  • inni3
Branże-+zaznacz wszystkie
  • dziennikarstwo1
  • żywność i napoje5
  • chemiczna1
  • administracja rządowa6
  • HR5
  • marketing i reklama9
  • biologia i biotechnologia2
  • energetyka3
  • PR i komunikacja3
  • tech. informac.-komunikacyjne2
  • ekologia1
  • logistyka7
  • prawo7
  • różne7
  • inżynieria5
  • stosunki międzynarodowe2
  • organizacje pozarządowe1
  • sprzedaż7
  • audyt4
  • edukacja1
  • organizacje polityczne2
  • medycyna2
  • farmacja1
  • IT10
  • usługi finansowe8
  • konsulting i zarządzanie6
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne8
  • bezpłatne1
  • płatne39
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie26
  • dolnośląskie4
  • łódzkie1
  • lubelskie4
  • lubuskie1
  • małopolskie2
  • mazowieckie11
  • podkarpackie3
  • śląskie1
  • wielkopolskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia5
  • firma34
  • instytucja rządowa6
  • samorząd2
  • inny1
Wróć do listy

Program Praktyk DAN start w zespole wsparcia klienta

organizator:

Danone Sp. z o.o.

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
mazowieckie
Branża:
konsulting i zarządzanie, logistyka, żywność i napoje

Program Praktyk DAN start w zespole wsparcia klienta

Zespół Rozwiązań Klienckich (Wsparcia Klienta) to część Zespołu Łańcucha Dostaw, odpowiadający za jeden z kluczowych elementów tego złożonego procesu. Jeśli chcesz poznać procesy związane ze wsparciem Klienta w Danone oraz procesem logistycznym – od zamówienia, aż do momentu dostawy do Klienta, to program praktyk DAN Start w Zespole Rozwiązań Klienckich jest dla Ciebie!

O pracy
Jako Praktykant w Dziale Rozwiązań Klienckich zapewnisz Klientom dostępność znanych i lubianych produktów Danone.

Każdego dnia będziesz dbać o:

  • Wprowadzanie zamówień sprzedażowych do SAP
  • Rejestrację reklamacji handlowych
  • Rejestrację dokumentów dostaw i archiwizację
  • Utrzymanie oraz kontrolę jakości danych w raportach Customer Service
  • Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach

Program praktyk DAN Start w zespole Rozwiązań Klienckich jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś osobą otwartą na naukę, lubiącą wyzwania i umiejącą zorganizować sobie pracę
  • Nie boisz się pracy pod presją czasu, z powtarzalnymi zadaniami, o stałym charakterze
  • Jesteś osobą skrupulatną i sumienną
  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • Czujesz się dobrze w pracy z Excelem

A ponadto jesteś osobą komunikatywną, która chętnie podejmuje inicjatywę i zorientowaną na realizację zadań.

Oferta

Będziesz pracować ze świetnymi produktami w międzynarodowym środowisku, ucząc się od ekspertów i doświadczonych menedżerów. Ponad to uzyskasz:

  • płatne praktyki w oparciu o umowę zlecenie na okres ok. 6 miesięcy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i nauki w wspierającym zespole, od doświadczonych specjalistów u lidera kategorii,
  • możliwość pracy zdalnej w elastycznych godzinach pracy i w niepełnym wymiarze godzin, po uzgodnieniu z opiekunem

Informacje pochodzą ze strony: careers.danone.com

Wspieraj nas w serwisie Patronite.pl – dzięki wpłatom możemy rozwijać ten rzetelny, dostępny dla wszystkich portal edukacyjny o stypendiach!

Kontakt

Danone Sp. z o.o.
ul. Redutowa 9/23
01-103 Warszawa


careers.danone.com