Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie22
  • studenci72
  • absolwenci71
  • doktoranci11
  • naukowcy8
  • inni38
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne3
  • literackie15
  • artystyczne26
  • naukowe38
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie69
  • międzynarodowe6
  • łódzkie2
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie1
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia26
  • szkoła wyższa1
  • firma13
  • instytucja rządowa15
  • samorząd32
  • inny1
Wróć do listy

Piórko 2024 – konkurs na ilustracje do książki dla dzieci

organizator:

Jeronimo Martins Polska S.A.

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci, inni
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 01.07.2024

Piórko 2024 – konkurs na ilustracje do książki dla dzieci

Organizatorem konkursu Piórko jest Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci handlowej Biedronka.

W konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, których prace graficzne nigdy wcześniej nie były publikowane w drukach lub wydawnictwach oznaczonych numerami ISBN lub ISSN, takich jak książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.

Drugi etapu konkursu Biedronki „Piórko 2024” jest przeznaczony dla debiutujących ilustratorów. Uczestnicy mają za zadanie wykonać 6 – 10 ilustracji do tekstu nagrodzonego w części literackiej konkursu.

Aby uzyskać dostęp do tekstu, należy zarejestrować się na stronie konkursu.

Ilustracje należy przesyłać w wersji elektronicznej.

Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 100.000 zł.

Prace można przesyłać do 1 lipca 2024 r.

Wyjątkowy projekt sieci Biedronka, mający na celu popularyzację czytelnictwa wśród najmłodszych. Konkurs skierowany jest do debiutujących pisarzy i ilustratorów, których zadaniem jest stworzenie książki dla dzieci w wieku 4-10 lat. Zwycięzcy konkursu, czyli autor najlepszego tekstu oraz autor ilustracji do niego, otrzymają po 100 000 zł nagrody każdy. Książka ich autorstwa trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy.

W 2021 roku po raz pierwszy w historii sieci odbył się Tydzień Głośnego Czytania w Biedronce, podczas którego klienci w trakcie robienia zakupów mogli usłyszeć fragmenty nagrodzonej książki w interpretacji znanego i lubianego aktora – Wiktora Zborowskiego.

Informacje pochodzą ze strony: piorko.biedronka.pl

Sprawdź inne konkursy artystyczne dostępne na naszej stronie!

Spodobało Ci się to ogłoszenie? Wesprzyj nas, żebyśmy mogli dodawać ich jeszcze więcej!

Kontakt

Jeronimo Martins Polska S.A.
ul. Żniwna 5
62-025 Kostrzyn


www.piorko.biedronka.pl