Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci29
  • absolwenci28
  • doktoranci6
  • naukowcy3
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie11
  • muzyczne1
  • artystyczne16
  • naukowe16
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe6
  • ogólnopolskie28
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia8
  • szkoła wyższa2
  • firma9
  • instytucja rządowa6
  • samorząd10
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na pracę z dziedziny marketingu, handlu i konsumpcji

organizator:

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.10.2016
termin rozstrzygnięcia: 15.12.2016
wartość nagrody: 800 zł

Konkurs na pracę z dziedziny marketingu, handlu i konsumpcji

Prezes Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza konkurs na najlepszą pracę magisterską lub licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. Celem organizowanego konkursu jest popularyzacja problematyki marketingu, handlu i konsumpcji w środowisku akademickim, jako zagadnień kluczowych dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki.

W konkursie mogą brać udział absolwenci pierwszego i drugiego stopnia studiów, którzy przygotowali swoją pracę dyplomową oraz w 2016 roku pomyślnie zdali egzamin dyplomowy.
Tematyka przesłanej na konkurs pracy dyplomowej musi mieścić się w jednym z trzech obszarów, tj.: marketingu, handlu lub konsumpcji.

Na konkurs mogą być zgłaszane prace napisane w języku polskim lub angielskim.

Prace konkursowe będą oceniane w dwóch odrębnych kategoriach: prace licencjackie i prace magisterskie. Zwycięzca konkursu w kategorii najlepsza praca magisterska otrzyma nagrodę finansową w wysokości 800 zł., natomiast w kategorii praca licencjacka 400 zł.

Przystępując do konkursu należy złożyć następujące dokumenty:

  • formularz zgłoszeniowy (dostępny poniżej),
  • jeden egzemplarz pracy dyplomowej w wersji drukowanej,
  • pracę dyplomową w wersji elektronicznej (płyta CD) zapisaną w programie pdf,
  • kopie recenzji pracy dyplomowej.

Prace konkursowe w wersji drukowanej i elektronicznej należy przesyłać na adres:

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań

i na adres mailowy kontakt@pntm.pl do 31.10.2016 roku.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 15 grudnia 2016 roku na stronie internetowej Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

Informacje pochodzą ze strony: www.pntm.pl

Kontakt

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań
tel. 61 854 37 71,
kontakt@pntm.pl
www.pntm.pl

Dokumenty

do pobrania