Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań
tel. 61 854 37 71,
kontakt@pntm.pl
www.pntm.pl
Konkurs na pracę z dziedziny marketingu, handlu i konsumpcji
organizator:Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
Konkurs na pracę z dziedziny marketingu, handlu i konsumpcji
Prezes Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza konkurs na najlepszą pracę magisterską lub licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji. Celem organizowanego konkursu jest popularyzacja problematyki marketingu, handlu i konsumpcji w środowisku akademickim, jako zagadnień kluczowych dla rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw i polskiej gospodarki.
W konkursie mogą brać udział absolwenci pierwszego i drugiego stopnia studiów, którzy przygotowali swoją pracę dyplomową oraz w 2016 roku pomyślnie zdali egzamin dyplomowy.
Tematyka przesłanej na konkurs pracy dyplomowej musi mieścić się w jednym z trzech obszarów, tj.: marketingu, handlu lub konsumpcji.
Na konkurs mogą być zgłaszane prace napisane w języku polskim lub angielskim.
Prace konkursowe będą oceniane w dwóch odrębnych kategoriach: prace licencjackie i prace magisterskie. Zwycięzca konkursu w kategorii najlepsza praca magisterska otrzyma nagrodę finansową w wysokości 800 zł., natomiast w kategorii praca licencjacka 400 zł.
Przystępując do konkursu należy złożyć następujące dokumenty:
- formularz zgłoszeniowy (dostępny poniżej),
- jeden egzemplarz pracy dyplomowej w wersji drukowanej,
- pracę dyplomową w wersji elektronicznej (płyta CD) zapisaną w programie pdf,
- kopie recenzji pracy dyplomowej.
Prace konkursowe w wersji drukowanej i elektronicznej należy przesyłać na adres:
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań
i na adres mailowy kontakt@pntm.pl do 31.10.2016 roku.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 15 grudnia 2016 roku na stronie internetowej Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.
Informacje pochodzą ze strony: www.pntm.pl
Kontakt
Dokumenty
do pobrania