Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie30
  • studenci72
  • absolwenci71
  • doktoranci22
  • naukowcy15
  • inni47
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne2
  • literackie16
  • artystyczne33
  • naukowe33
  • inne3
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie75
  • kujawsko-pomorskie1
  • podlaskie2
  • pomorskie1
  • śląskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia25
  • szkoła wyższa3
  • firma15
  • instytucja rządowa20
  • samorząd21
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na logotyp marki Bo.wiem 2020

organizator:

Wydawnictwo UJ

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
uczniowie, studenci, absolwenci, inni
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.09.2020
liczba nagród: 1
wartość nagrody: 2500 zł

Konkurs na logotyp marki Bo.wiem 2020

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego w związku z pracami nad stworzeniem nowej marki wydawniczej Bo.wiem ogłasza konkurs na zaprojektowanie jej logotypu. Zgłoszenia można przesyłać do dnia 30 września 2020 roku.

Marka Bo.wiem ma objąć literaturę popularnonaukową, faktu, beletrystykę i publikacje wspomnieniowe. Ma być skierowana do czytelnika poszukującego pogłębionych reportaży, przystępnych książek popularnonaukowych, mądrych poradników i nieoczywistych literackich podróży. Prezentowane w niej książki podejmować będą istotne dziś problemy społeczne, przyczynią się do popularyzacji nauki i dostarczą ambitnej rozrywki na wysokim poziomie.

Logotyp marki Bo.wiem powinien więc kojarzyć się z dobrą literaturą, być symbolem wysokiej jakości proponowanych treści. Ma być logotypem nowoczesnym, ale przyjaznym dla czytelnika, lekkim i praktycznym. Projekt logotypu nie musi korespondować z obecnie używanym logotypem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Na projekt logo ma składać się słowo Bo.wiem oraz symbol graficzny korespondujący z tą nazwą. Istotna jest rola kropki, która wprowadza wieloznaczność – jest to nie tylko słowo „bowiem” (jako spójnik przyłączający zdanie wyjaśniające przekazaną wcześniej informację), lecz dwa słowa – bo wiem (wiem, bo czytam dobre książki z tej serii). Logo powinno mieć pełną wersję (symbol oraz nazwę) oraz wariantywną w postaci samego symbolu identyfikującego projekt bez konieczności użycia nazwy. Oczekiwane są propozycje logo w wariantach kolorystycznych oraz achromatycznych. Dopuszczalna jest wersja logo przy użyciu dużych i małych liter w całości nazwy.

Autor projektu logotypu do przesłanej pracy jest zobowiązany załączyć opis symboliki zaproponowanego znaku oraz wizualizację logotypu obejmującą umieszczenie go na:

  • ciemnym i jasnym tle,
  • stronie internetowej,
  • ulotce, katalogu,
  • przedmiocie fizycznym: cukierku, torbie, długopisie.

Regulamin ze szczegółami konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie internetowej Wydawnictwa.

Dla autora zwycięskiej pracy przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 2500 zł netto.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich pełnoletnich osób fizycznych oraz osób prawnych mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zgłoszenie pracy do konkursu następuje przez przesłanie formularza zgłoszeniowego, którego skan należy załączyć do maila z pracą konkursową. Prace konkursowe w formacie .jpg, .png lub .pdf razem z formularzem zgłoszeniowym należy wysłać na adres facebook@wuj.pl.

Rozmiar przesłanego pliku (lub łączny rozmiar przesłanych plików) nie może być większa niż 20 MB. W przypadku większych plików należy skorzystać z wetransfer.com lub innych stron umożliwiających przesłanie danych, przy czym link do plików należy umieścić w mailu.

Wszystkie informacje pochodzą ze strony: wuj.pl

A zainteresowanych innymi ofertami konkursów artystycznych zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki konkursów.

Kontakt

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ul. Michałowskiego 9/2
31-126 Kraków
tel. 12 663 23 80
sekretariat@wuj.pl
www.wuj.pl

Dokumenty

do pobrania