Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie25
  • studenci69
  • absolwenci71
  • doktoranci13
  • naukowcy10
  • inni43
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie19
  • muzyczne6
  • sportowe1
  • artystyczne30
  • naukowe35
  • inne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie76
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia23
  • szkoła wyższa5
  • firma12
  • instytucja rządowa7
  • samorząd37
  • inny5
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs Media Trendy 2012

organizator:

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
inni
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 20.02.2012

Konkurs Media Trendy 2012

KONKURS MEDIA TRENDY -Start zgłoszeń: 09.01.2012

Konkurs Media Trendy wyróżnia przedsięwzięcia marketingowe, które cechuje innowacyjność oraz kreatywność w wykorzystaniu kanałów komunikacji marketingowej.
Konkurs podzielony jest na dwie części:

  • Innowacja w Mediach
  • Innowacja w Planowaniu Mediów.

Dodatkowo wręczane są również Nagrody Specjalne.

Zdobycie Nagrody daje dowód na to, że Twoja firma do marketingu i reklamy podchodzi w sposób nowatorski, wyznaczając nowe standardy dla branży.

INNOWACJE W PLANOWANIU MEDIÓW

W tej części Konkursu nagradzane są najciekawsze, najbardziej nowatorskie kampanie oraz kreatywne sposoby wykorzystania kanałów komunikacji marketingowej. Celem konkursu jest wyróżnienie tych kampanii, w których wyzwania marketingowe zostały zrealizowane w sposób niestandardowy, innowacyjny, wyznaczający nowe trendy.
W tej edycji przygotowano  kilka nowości. Zmianom podległy stare kategorie konkursowe.
Pojawiła się nowa kategoria: ZINTEGROWANA KAMPANIA w MEDIACH CYFROWYCH.
Kategoria WYKORZYSTANIE INTERNETU i MEDIÓW CYFROWYCH zyskała dwie podkategorie: ENGAGEMENT oraz NON-ENGAGEMENT.

INNOWACJE W MEDIACH
W Innowacjach w Mediach nagradzane są przedsięwzięcia marketingowe powstałe z inicjatywy mediów. Ich rezultatem powinno być podniesienie atrakcyjności medium dla odbiorcy (zwiększenie nakładu, zasięgu) i/lub reklamodawców (nowa forma współpracy, koncepcja umożliwiająca reklamowanie się w atrakcyjny i niebanalny sposób).

NAGRODY SPECJALNE

  • Człowiek mediów roku – to nagroda dla osoby-bohatera mediów, którego udział, osobowość i postawa wywarły największy wpływ na media w Polsce.
  • Medium roku – to nagroda dla medium, które najbardziej zmieniło rzeczywistość, ustanawiając nowe standardy jakościowe i trendy na rynku medialnym.
  • Wydarzenie roku w mediach – tytuł przyznawany jest najważniejszemu, dla rozwoju rynku mediowego, wydarzeniu minionego roku w Polsce.

GALA MEDIA TRENDY

Gala Media Trendy jest ceremonią rozdania nagród Media Trendy.
To wydarzenie artystyczne i biznesowe, które od 11 lat przyciąga ponad 450 gości – przedstawicieli największych reklamodawców, mediów, domów mediowych oraz agencji z polskiego rynku.Gala Media Trendy: 23.04.2012

Ostateczny termin zgłoszenia do konkursu: 20 luty 2012r.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu na stronie www.mediatrendy.pl

Informacje pochodzą ze strony www.mediatrendy.pl

Kontakt

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
ul. Łowicka 25 lok.P4
02-502 Warszawa
tel. 22 898 84 25
anna.zimecka@sar.org.pl
www.mediatrendy.pl