Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • studenci35
  • absolwenci33
  • doktoranci23
  • naukowcy13
  • inni8
Dziedzina-+zaznacz wszystkie
  • sztuka/muzyka4
  • literatura1
  • matematyka1
  • medycyna1
  • projektowanie/architektura2
  • nauki ścisłe/przyrodnicze/techniczne15
  • języki obce3
  • nauki humanistyczne/społeczne17
  • nauki polityczne/media/stosunki międzynarodowe5
  • prawo6
  • różne33
  • ekonomia/biznes6
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • Wietnam1
  • Austria4
  • Indie1
  • Niemcy8
  • Unia Europejska1
  • Europa4
  • RPA1
  • Hongkong1
  • Węgry3
  • Rumunia2
  • Australia1
  • Luksemburg1
  • Egipt2
  • Stany Zjednoczone4
  • Grecja1
  • Ukraina1
  • Białoruś1
  • Kazachstan1
  • Rosja1
  • Wielka Brytania3
  • Holandia3
  • Tajwan1
  • Japonia3
  • Francja3
  • Czechy3
  • Bułgaria1
  • Serbia1
  • Singapur1
  • Włochy1
  • Kanada1
  • Szwajcaria1
  • Belgia3
  • cały świat3
  • Chiny2
  • Słowacja3
  • Słowenia1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia14
  • szkoła wyższa22
  • firma2
  • instytucja rządowa14
  • samorząd1
  • inny4
ARCHIWUM
Wróć do listy

Stypendia WomenIn dla kobiet planujących karierę w branży gier wideo 2020

organizator:

AIAS Foundation, Intel

Rodzaj:
różne, sztuka/muzyka, projektowanie/architektura, nauki polityczne/media/stosunki międzynarodowe, nauki ścisłe/przyrodnicze/techniczne, ekonomia/biznes
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci, doktoranci, inni
Zasięg:
Stany Zjednoczone, cały świat
termin składania wniosków: 31.05.2020

Stypendia WomenIn dla kobiet planujących karierę w branży gier wideo 2020

Osoby ubiegające się o stypendium WomenIn muszą identyfikować się jako kobiety, które zamierzają realizować karierę w dowolnej dziedzinie związanej z grami wideo, w tym: sztuce, animacji, programowaniu, inżynierii, reżyserii gier, projektowaniu gier, projektowaniu dźwięku, prawie, marketingu i zarządzaniu.

Wymagania:

  • Trzeba być studentką studiów stacjonarnych lub doktorantką studiującą na akredytowanej uczelni w roku akademickim 2020–21.
  • Trzeba mieć ukończone co najmniej 21 lat (w dniu 14 lutego 2021 r.).
  • Studentki dowolnych kierunków mogą złożyć wniosek.
  • GPA: minimum 3.3 w skali 4.0.
  • Kandydatki nie muszą być obywatelkami USA ani stałymi rezydentkami, aby złożyć wniosek.
  • Instytucje akademickie muszą posiadać akredytację standardowej i zwyczajowej instytucji akredytującej uczelnię (uczelnie) w kraju (krajach), w których prowadzą działalność. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących akredytacji instytucji akademickiej, Fundacja zastrzega sobie wyłączne prawo do ustalenia, według własnego uznania, czy studentki z tej instytucji będą uprawnieni do stypendiów Fundacji.
  • Poprzednia stypendystka nie może ubiegać się o stypendium.

Do aplikacji online należy dołączyć:

  1. Dwustronny (maksymalnie) list motywacyjny (personal statement), zawierający:
    • Informacje o Twojej uczelni i korzyściach z Twojej pracy w branży gier
    • Opis Twojego doświadczenia, zdolności przywódczych, charakteru i potrzeb finansowych.
  2. Dwa aktualne, podpisane listy polecające:
    • Listy polecające muszą pochodzić od współpracowników lub profesorów z bieżącego programu akademickiego, administracji i / lub profesorów, którzy znają Cię osobiście.
    • Listy rekomendacyjne muszą odnosić się do twojego potencjału do wniesienia znaczącego wkładu w przemysł gier dzięki Twojemu charakterowi, doświadczeniu lub zdolnościom przywódczym.

Laureatki otrzymają po $2500. Wszystkie stypendystki wezmą udział w rocznym programie mentorskim i są uprawnione do uczestnictwa w profesjonalnym szkoleniu i tworzeniu sieci kontaktów w 2021 D.I.C.E. Summit i 24. D.I.C.E. Ceremonii Wręczenia Nagród.

Wnioski należy składać do 31 maja 2020 r.

Informacje pochodzą ze strony: www.aiasfoundation.org.

Tłumaczenie JK

Przejrzyj też inne oferty stypendiów zagranicznych!

Kontakt

Academy of Interactive Arts & Sciences Foundation
3183 Wilshire Blvd.
Los Angeles, CA 90010

info@aiasfoundation.org
www.aiasfoundation.org