Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie1
  • studenci19
  • absolwenci18
  • doktoranci14
  • naukowcy8
  • inni5
Dziedzina-+zaznacz wszystkie
  • nauki humanistyczne5
  • kulturoznawstwo1
  • ochrona środowiska/ekologia/rolnictwo3
  • sztuka/muzyka1
  • nauki polityczne/dziennikarstwo4
  • języki obce1
  • historia2
  • nauki przyrodnicze4
  • informatyka3
  • stosunki międzynarodowe2
  • kierunki techniczne5
  • nauki społeczne5
  • medycyna4
  • finanse/zarządzanie3
  • nauki ścisłe3
  • DOWOLNA12
  • biznes2
  • inżynieria5
  • RÓŻNE8
  • chemia/biologia1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • Japonia1
  • Austria1
  • Unia Europejska2
  • Niemcy9
  • Szwajcaria1
  • Europa1
  • Chiny2
  • Włochy1
  • Indie1
  • Estonia1
  • cały świat3
  • Stany Zjednoczone3
  • Australia2
  • Kanada2
  • Belgia1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia9
  • szkoła wyższa13
  • firma1
  • instytucja rządowa9
  • inny4
ARCHIWUM
Wróć do listy

Stypendia na studia magisterskie na Georgetown University

organizator:

McDonough School of Business

Rodzaj:
RÓŻNE
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
Stany Zjednoczone
termin składania wniosków: 10.10.2017

Stypendia na studia magisterskie na Georgetown University

Georgetown University oferuje stypendia na realizację studiów magisterskich na kierunku administracji biznesowej na McDonough School of Business dla studentów amerykańskich i zagranicznych.

Stypendia przyznawane są na podstawie naukowych osiągnięć i kompetencji kandydata. Obywatele z całego świata, posiadający dyplom ukończenie studiów licencjackich, mogą ubiegać o opisywane stypendium. Wszyscy kandydaci powinni przystąpić do egzaminu GMAT lub GRE.

Pełna aplikacja powinna zawierać:
• wyniki GMAT/GRE
• kartę przebiegu studiów
• eseje
• CV
• rekomendację
• formularz aplikacyjny

Aplikacje należy składać do 10 października 2017 roku.

Informacje pochodzą ze strony: msb.georgetown.edu.

Kontakt

McDonough School of Business
Rafik B. Hariri Building 3700 O St NW
Washington DC 20057


msb.georgetown.edu