Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie2
  • studenci17
  • absolwenci18
  • doktoranci13
  • naukowcy8
  • inni6
Dziedzina-+zaznacz wszystkie
  • projektowanie/architektura3
  • nauki humanistyczne/społeczne8
  • nauki ścisłe/przyrodnicze/techniczne9
  • nauki polityczne/media/stosunki międzynarodowe2
  • prawo2
  • ekonomia/biznes3
  • literatura4
  • różne15
  • sztuka/muzyka6
  • medycyna1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • Austria2
  • Łotwa1
  • cały świat4
  • Hiszpania1
  • Finlandia2
  • Armenia1
  • Bośnia i Hercegowina1
  • Azerbejdżan1
  • Macedonia1
  • Niemcy2
  • Holandia1
  • Portugalia1
  • Europa2
  • Czechy1
  • Ukraina1
  • Kosowo1
  • Gruzja1
  • online2
  • Singapur1
  • Norwegia1
  • Włochy4
  • Stany Zjednoczone4
  • Słowacja2
  • Białoruś1
  • Serbia1
  • Czarnogóra1
  • Kanada1
  • Belgia1
  • Szwecja1
  • Wielka Brytania2
  • Bułgaria2
  • Szwajcaria2
  • Węgry1
  • Albania1
  • Mołdawia1
  • Francja3
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia16
  • szkoła wyższa9
  • instytucja rządowa8
  • samorząd1
ARCHIWUM
Wróć do listy

Letnie stypendium na uniwesytecie w Hiszpanii

organizator:

Uniwersytet Pablo de Olavide w Sewilli

Rodzaj:
języki obce, nauki humanistyczne/społeczne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
Hiszpania
termin składania wniosków: 30.09.2009

Letnie stypendium na uniwesytecie w Hiszpanii

Warunki aplikacji

Semestralne stypendia dla studentów i absolwentów, którzy chcą studiować język hiszpański lub hiszpańską historię, literaturę, politykę, ekonomię i biznes czy naukę o środowisku. Formularze i kryteria na stronie internetowej.

Kryteria oceny

Najważniejszym kryterium jest znajomość hiszpańskiego oraz motywacje kierujące osobę na odbycie stypendium w Sewilli.

 

Universidad Pablo de Olavide
Ctra. Utrera, km. 1-41013 Sevilla
José Mońino, Conde de Floridablanca
Edif. 3, planta baja, despacho 28

 

e-mail: intl@upo.es

http://www.upo.es/estu/intl.htm

Kontakt

Uniwersytet Pablo de Olavide w Sewilli
.
.