Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie4
  • studenci20
  • absolwenci26
  • doktoranci24
  • naukowcy11
  • inni10
Dziedzina-+zaznacz wszystkie
  • medycyna3
  • ekonomia/biznes6
  • projektowanie/architektura4
  • literatura1
  • nauki polityczne/media/stosunki międzynarodowe13
  • prawo5
  • nauki humanistyczne/społeczne18
  • różne16
  • języki obce1
  • nauki ścisłe/przyrodnicze/techniczne8
  • sztuka/muzyka5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • Lichtenstein1
  • Rumunia1
  • Finlandia1
  • Estonia1
  • cały świat3
  • Niemcy4
  • Włochy4
  • Holandia3
  • Szwecja1
  • Australia2
  • Szwajcaria3
  • Austria5
  • Macedonia1
  • Dania1
  • Francja4
  • Norwegia1
  • Luksemburg1
  • Węgry2
  • Hiszpania1
  • Stany Zjednoczone12
  • Wielka Brytania8
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa3
  • fundacje i stowarzyszenia12
  • szkoła wyższa18
  • instytucja rządowa11
  • inny3
ARCHIWUM
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Instytut Ziemi – Podoktorski Program Badań 2024

organizator:

Uniwersytet Columbia

Rodzaj:
nauki humanistyczne/społeczne, nauki ścisłe/przyrodnicze/techniczne
Grupa docelowa:
naukowcy
Zasięg:
Stany Zjednoczone
termin składania wniosków: 01.11.2024

Instytut Ziemi – Podoktorski Program Badań 2024

Poprzez Podoktorski Program Badań w Szkole Klimatycznej Uniwersytetu Columbia wspiera naukę potrzebną do stawienia czoła zmianom klimatycznym i związanym z nimi globalnym wyzwaniom. Szkoła Klimatyczna dąży do oferowania rozwiązań poprzez badania transdyscyplinarne, partnerstwa, edukację, innowacyjne technologie, budowanie wiedzy oraz wymianę pomysłów.

Program Badań Podoktorskich Szkoły Klimatycznej to czołowy program na świecie dla osób poświęcających się lepszemu zrozumieniu kluczowych zagadnień naukowych i społecznych dotyczących klimatu oraz globalnego zrównoważonego rozwoju. Naukowcy będą dołączać do interdyscyplinarnych zespołów wybitnych, zaangażowanych naukowców, aby rozwijać naszą wiedzę naukową o tych wyzwaniach i opracowywać praktyczne odpowiedzi na nie.

Wybrani kandydaci będą łączyć siły z głównymi badaczami i mentorami z różnych jednostek Szkoły Klimatycznej, w tym z jej centrów badawczych i programów, Obserwatorium Ziemi Lamont-Doherty, Columbia University Medical Center oraz innych szkół i wydziałów afiliowanych z uniwersytetem.

Program oferuje innowacyjnym naukowcom możliwość zbudowania fundamentów w jednej z głównych dziedzin reprezentowanych w Szkole Klimatycznej (zrównoważony rozwój, środowisko, sprawiedliwość społeczna i nauki o Ziemi), jednocześnie nabywając szeroką interdyscyplinarną wiedzę niezbędną do rozwiązywania kluczowych problemów związanych z rozwojem zrównoważonym. Konkretne obszary badań obejmują gospodarkę neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla, adaptację do przyszłych zmian klimatycznych, podstawy geologiczne Ziemi, odporne ekosystemy, systemy klimatyczne i społeczne oraz sprawiedliwość i równość klimatyczną. Program oferuje wyjątkowe intelektualne środowisko sprzyjające interdyscyplinarnej interakcji, badaniom i edukacji.

Aby aplikować, kandydaci muszą wypełnić wniosek online i przedstawić propozycję badań, która przyczyni się do osiągnięcia celów globalnego zrównoważonego rozwoju. Propozycje mogą sugerować udział w istniejących wielodyscyplinarnych projektach Szkoły Klimatycznej, ich rozwinięcie lub poszerzenie. Kandydaci są również zachęcani do tworzenia nowych, innowacyjnych projektów, które łączą specjalistyczną wiedzę Szkoły Klimatycznej. Oprócz złożenia wniosku i propozycji, kandydaci powinni również zidentyfikować i skontaktować się z preferowanymi mentorami interdyscyplinarnymi – czyli dwoma lub więcej starszymi członkami kadry naukowej lub badaczami z Uniwersytetu Columbia, z którymi chcieliby współpracować w trakcie trwania swojego stypendium.

Zachęcamy do składania propozycji badawczych z wszystkich obszarów związanych z klimatem i zrównoważonym rozwojem, z szczególnym naciskiem na następujące podstawowe obszary wiedzy Szkoły Klimatycznej:

Systemy Ziemi i Zrównoważony Rozwój
Naukowe zrozumienie leży u podstaw rozwiązań opartych na dowodach dla zmienności klimatycznej i zmian oraz innych wyzwań związanych z zrównoważonym rozwojem, takich jak utrata bioróżnorodności i zanieczyszczenie środowiska. Ta dziedzina obejmuje zrozumienie przeszłego, obecnego i przyszłego klimatu oraz powiązanych systemów, takich jak oceany, biosfera, atmosfera, litosfera i antroposfera.

Systemy Społeczne i Sprawiedliwość
Ta dziedzina koncentruje się na zrozumieniu funkcjonowania systemów społecznych, w tym roli historycznych zaszłości w kształtowaniu niesprawiedliwości i kryzysu klimatycznego/środowiskowego, a także na badaniach nad tym, jak społeczeństwa przekształcały się w przeszłości i jak mogą przekształcać się w przyszłości. Kluczowe obszary obejmują poprawę dobrostanu, finansowanie klimatyczne, redukcję ubóstwa i promowanie pokoju oraz inkluzywnej partycypacji w zarządzaniu.

Analizy na rzecz Działań
Ta dziedzina opisuje podejścia, metody i narzędzia do 1) pogłębiania zrozumienia w ramach dwóch poprzednich dziedzin oraz 2) budowania działań na dużą skalę i ich wpływu. Obejmuje ona rozwój podstawowych zbiorów danych i modeli służących do rozumienia i przewidywania zmienności klimatu oraz jego wpływu.

Data rozpoczęcia i czas trwania: Stypendyści Szkoły Klimatycznej są zatrudniani na okres dwudziestu czterech miesięcy, a ich zatrudnienie zazwyczaj rozpoczyna się 1 września. Jednak w zależności od indywidualnych okoliczności oraz potrzeb jednostki badawczej, zatrudnienie może rozpocząć się już 1 lipca.

Otwarcie naboru: środa, 4 września 2024 r.

Termin składania wniosków: piątek, 1 listopada 2024 r., do godziny 17:00 czasu wschodniego (ET).

Informacje pochodzą ze strony: www.earth.columbia.edu.

Zajrzyj do naszej bazy po więcej zagranicznych stypendiów dla naukowców!

Spodobało Ci się to ogłoszenie? Wesprzyj nas na Patronite, żebyśmy mogli dodawać ich jeszcze więcej!

Kontakt

The Earth Institute, Columbia University
Hogan Hall, 2910 Broadway, Level A
New York NY 10025

postdocs@climate.columbia.edu
www.climate.columbia.edu