Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie31
  • studenci31
  • absolwenci6
  • doktoranci8
  • naukowcy5
  • inni10
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • inne8
  • socjalne12
  • artystyczne25
  • sportowe18
  • naukowe50
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie27
  • dolnośląskie3
  • kujawsko-pomorskie2
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie4
  • mazowieckie8
  • opolskie1
  • podkarpackie1
  • pomorskie5
  • śląskie5
  • świętokrzyskie1
  • warmińsko-mazurskie2
  • wielkopolskie3
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia18
  • szkoła wyższa5
  • firma3
  • instytucja rządowa6
  • samorząd29
  • inny2
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy

Stypendium badawcze Grażyny Kulczyk z zakresu współczesnej choreografii

organizator:

Art Station Foundation (p. Grażyna Kulczyk)

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
inni
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.09.2016
wartość stypendium: 25000 zł

Stypendium badawcze Grażyny Kulczyk z zakresu współczesnej choreografii

Stypendium badawcze Grażyny Kulczyk z zakresu współczesnej choreografii na rok 2017

W 2014 roku, z okazji jubileusz 10-lecia Art Stations Foundation, ufundowane zostało stypendium badawcze z dziedziny szeroko pojętej choreografii.
Podążając za mottem fundacji: Sztuka nie potrzebuje wsparcia. ARTYŚCI TAK!, oraz w zgodzie z misją wspierania rozwoju polskiej choreografii, a także inspirując się towarzyszącą wszystkim działaniom pani Grażyny Kulczyk ideą 50/50 łączącą każde twórcze działanie z elementami edukacji, coroczne stypendium w wysokości 25.000 złotych (netto) powstało, by podkreślić wagę i konieczność pogłębionych choreograficznych poszukiwań w obszarze współczesnej choreografii, których efekt wzbogaci zarówno praktykę, jak i refleksję w tej dziedzinie o nowatorskie podejścia i metodologie.

Stypendium pragnie promować projekty artystów i badaczy podobnie jak jego fundatorka gotowych do podejmowania twórczego ryzyka, do wytyczania nowych ścieżek i postrzegania sztuki choreografii w ciągle poszerzającym się kontekście otaczającej nas rzeczywistości artystycznej i społecznej, skłonnych do poszukiwania (i formułowania) autorskich strategii, rozwiązań i metodologii zarówno w praktyce choreograficznej, jak i w refleksji teoretycznej i trudnej sztuce komunikowania i upowszechniania wiedzy o współczesnej choreografii szerszej publiczności.

Intencją przyznania stypendium jest inwestycja nie tylko w rozwój uhonorowanych nim beneficjentów, ale także zwiększenie ogólnej wiedzy o najnowszych zjawiskach w obszarze sztuki choreografii.
Dlatego też efektem rzeczowym (i warunkiem otrzymania) stypendium powinno być zawsze dzielenie się efektami działań i wynikami badań z szerszym gronem odbiorców (zarówno profesjonalnym środowiskiem, jak i publicznością), co przyjmować może tradycyjną formę (publikacje, wykłady, autorskie warsztaty etc.), bądź nowatorską, zaproponowaną i wypracowaną także w ramach działań objętych stypendium.

Wnioski o przyznanie Stypendium na rok 2017 przyjmowane są do 30 września 2016 roku.

Każdy wniosek powinien zawierać:

  • CV wnioskodawcy wraz z danymi kontaktowymi obejmującymi przynajmniej: adres pocztowy, adres e-mail, nr telefonu komórkowego),
  • dossier artystyczne lub badawcze wnioskodawcy,
  • opis projektu i przedmiotu oraz proponowanego przebiegu planowanych badań artystycznych, w rozmiarze nie większym niż 2 strony formatu A4,
  • list motywacyjny.

Wnioski z dopiskiem „stypendium Grażyny Kulczyk 2017” należy nadsyłać drogą elektroniczną na adres: aplikacje@starybrowarnowytaniec.pl

Beneficjent/tka Stypendium Badawczego Grażyny Kulczyk na rok 2016 zostanie wyłoniony/a do 15 grudnia 2016 roku.

Ewentualne pytania należy kierować do Joanny Leśnierowskiej na adres j.lesnierowska@artstationsfoundation5050.com

Infomacje pochodzą ze strony: www.artstationsfoundation5050.com

Kontakt

Art Stations Foundation Grażyny Kulczyk
ul. Półwiejska 42
61-888 Poznań
Tel.: 61 859 61 22
office@artstationsfoundation5050.com
www.artstationsfoundation5050.com

Dokumenty

do pobrania

DO POBRANIA:

Regulamin