Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie50
  • studenci49
  • absolwenci16
  • doktoranci9
  • naukowcy4
  • inni14
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • naukowe66
  • inne8
  • socjalne16
  • artystyczne31
  • sportowe24
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe1
  • ogólnopolskie25
  • dolnośląskie12
  • kujawsko-pomorskie5
  • łódzkie1
  • lubelskie1
  • lubuskie1
  • małopolskie4
  • mazowieckie9
  • opolskie1
  • podkarpackie5
  • pomorskie4
  • śląskie8
  • świętokrzyskie1
  • warmińsko-mazurskie6
  • wielkopolskie5
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia25
  • szkoła wyższa1
  • firma5
  • instytucja rządowa7
  • samorząd46
  • inny1
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy

Stypendia Student

organizator:

.

Rodzaj:
socjalne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
mazowieckie
termin składania wniosków: 31.12.1969

Stypendia Student

Warunki aplikacji

W programie stypendialnym mogą brać udział studenci państwowych uczelni (tryb dzienny). Program Student jest skierowany do uczniów ostatnich klas średnich, planujących podjęcie nauki na studiach dziennych w państwowej szkole wyższej. W pierwszej kolejności będą uwzględniani stypendyści Programu Matura oraz kandydaci wykazujący się szczególnymi zdolnościami w dziedzinie wiedzy obejmującej wybrany kierunek studiów.

 

Kryteria oceny

Studenci mogą ubiegać się o zakwalifikowanie do Programu Student o ile spełnią
następujące warunki:

  • uzyskali świadectwo dojrzałości ze średnią ocen równą co najmniej 4,5 lub dotychczas uzyskana średnia ocen w ostatnim semestrze wynosiła co najmniej 3,8,
  • wykazują szczególne uzdolnienia w co najmniej jednej dziedzinie wiedzy,
  • złożą oświadczenie o wysokości dochodów uzyskanych z tytułu umowy o pracę, innych stypendiów lub dotacji.
  • pochodzą z rodzin osiągających bardzo niskie dochody, które nie pozwalają na kontynuowanie nauki na uczelni wyższej.

 

 

Fundacja AMF
ul.Dubois 1/23
07-300 Ostrów Mazowiecka
Tel: (29) 644-21-16

e-mail: amf@amf.org.pl
www.fundacja.amf.org.pl

Kontakt

.
.
.