Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie48
  • studenci29
  • absolwenci13
  • doktoranci12
  • naukowcy5
  • inni7
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • artystyczne34
  • naukowe72
  • socjalne9
  • inne6
  • sportowe26
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie25
  • międzynarodowe6
  • dolnośląskie10
  • kujawsko-pomorskie4
  • łódzkie3
  • lubelskie4
  • małopolskie6
  • mazowieckie3
  • podlaskie1
  • pomorskie6
  • śląskie5
  • warmińsko-mazurskie5
  • wielkopolskie4
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia18
  • szkoła wyższa8
  • firma7
  • instytucja rządowa6
  • samorząd43
  • inny1
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Stypendia Ministra Edukacji Narodowej – woj. małopolskie

organizator:

.

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
małopolskie
termin składania wniosków: 19.06.2009

Stypendia Ministra Edukacji Narodowej – woj. małopolskie

Warunki aplikacji

Procedura typowania kandydatów do Stypendium Ministra Edukacji Narodowej

Rada pedagogiczna na podstawie uchwały podjętej po zakończeniu klasyfikacji rocznej i po zasięgnięciu opinii rady szkoły (jeżeli została powołana), przedstawia Małopolskiemu Kuratorowi Oświaty wnioski kandydatów do stypendium ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania:

  • do dnia zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych, w przypadku uczniów klas programowo najwyższych,
  • do 10 lipca 2009 r. w przypadku pozostałych klas.

Kandydatami do stypendium ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania mogą być uczniowie szkół publicznych dla młodzieży lub szkół niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych dla młodzieży, którzy w roku szkolnym 2008/2009 uzyskali wybitne osiągnięcia edukacyjne, odpowiadające kryteriom wyszczególnionym w art. 90i ust. 1 ustawy o systemie oświaty.

Informacje pochodzą ze strony www.kuratorium.krakow.pl

 

Kuratorium Oświaty w Krakowie
P.Małgorzata Cichoń – starszy wizytator Kuratorium Oświaty w Krakowie
ul. Basztowa 22, pokój 294
tel. (012) 421 57 53

Kontakt

.
.
.