Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie26
  • studenci32
  • absolwenci13
  • doktoranci10
  • naukowcy4
  • inni8
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • sportowe14
  • artystyczne20
  • socjalne8
  • naukowe50
  • inne8
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie24
  • międzynarodowe7
  • dolnośląskie5
  • kujawsko-pomorskie1
  • łódzkie4
  • lubelskie3
  • małopolskie4
  • mazowieckie2
  • pomorskie2
  • śląskie4
  • warmińsko-mazurskie3
  • wielkopolskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia17
  • szkoła wyższa9
  • firma7
  • instytucja rządowa4
  • samorząd24
  • inny1
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Stypendia dla studentów

organizator:

.

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
małopolskie
termin składania wniosków: 10.10.2009

Stypendia dla studentów

Warunki aplikacji

Stypendia dla studentów uczelni wyższych państwowych i niepaństwowych studiów dziennych

Kierunek studiów kandydata ubiegającego się o stypendium musi być związany z problemami wsi (szczególnie z jej rozwojem, przebudową, badaniem zachodzących przemian i jej dziejów oraz kulturą wsi).

Warunki, które powinien spełnić ubiegający się o stypendium:

  • rodzice studenta lub student mieszkają na wsi,
  • ukończył przynajmniej pierwszy rok studiów,
  • uzyskał średnią arytmetyczną ocen z egzaminów minimum 4,0 za ostatni rok akademicki (średnia ocen winna być potwierdzona przez Dziekana Wydziału wraz z opinią w pkt. 15 wniosku),
  • złoży deklarację pracy na wsi lub na jej rzecz,
  • złoży deklarację pracy na rzecz Fundacji i Stowarzyszenia (pkt. 14 wniosku)
  • wypełni i złoży dokumenty wymagane we wniosku.
Termina składania wniosków upływa 10 października 2008 roku.
Szczegółowe zasady przyznawania stypendiów można znaleźć w regulaminie, który jest dostepny m.in. na stronie www.fundacjapokusow.org.pl .

Kryteria oceny

 

Fundacja im. Zofii i Władysława Pokusów Wspierania Edukacji Młodzieży Wiejskiej
ul. Emiliana Czyrniańskiego 8
30-698 Kraków
tel. (012) 659 80 62

Kontakt

.
.
.