Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie17
  • studenci35
  • absolwenci17
  • doktoranci12
  • naukowcy10
  • inni19
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • socjalne8
  • inne6
  • artystyczne17
  • naukowe35
  • sportowe8
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie33
  • międzynarodowe1
  • kujawsko-pomorskie2
  • lubelskie2
  • małopolskie3
  • mazowieckie2
  • podkarpackie3
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • śląskie2
  • warmińsko-mazurskie2
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia21
  • szkoła wyższa5
  • firma4
  • instytucja rządowa8
  • samorząd15
  • inny2
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy

Rozwinąć skrzydła- program stypendialny dla uczniów i słuchaczy

organizator:

.

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
mazowieckie
termin składania wniosków: 20.10.2009

Rozwinąć skrzydła- program stypendialny dla uczniów i słuchaczy

Warunki aplikacji

Stypendium edukacyjne „Rozwinąć Skrzydła” przyznawane jest przez Stowarzyszenia Sztuka-Edukacja-Promocja (zwane dalej Stowarzyszeniem) przy wsparciu finansowo-organizacyjnym Samorządu Województwa Mazowieckiego i Społecznego Funduszu Stypendialnego.

Celem tego programu jest wspieranie rozwoju szczególnie uzdolnionych uczniów i słuchaczy zamieszkałych w województwie mazowieckim.

 

 

Stypendium może zostać przyznane:

  • uczniowi gimnazjum lub szkoły ponadgimnazjalnej dla młodzieży prowadzonych na terenie województwa mazowieckiego.

Stypendium przyznaje się na wniosek:

  • opiekuna beneficjenta (rodziców, nauczyciela, dyrektora placówki, przedstawiciela organizacji itp.),
  • beneficjenta – o ile jest pełnoletni.

Kryteria oceny

Beneficjent stypendium musi wykazywać się uzdolnieniami w dowolnej dziedzinie z wyłączeniem osiągnięć artystycznych i sportowych.

 

Stowarzyszenie Sztuka-Edukacja-Promocja
ul. Landwarowska 8
03-107 Warszawa

kom.0-602 672 875
tel.(022) 654 35 35
faks.(022) 654 30 40, oraz (022) 614 63 99

e-mail: sztuka-edukacja@sztuka-edukacja.org.pl
www.sztuka-edukacja.org.pl

Kontakt

.
.
.