Program Stypendialny Wimdu dla najzdolniejszych studentów
organizator:Wimdu
Program Stypendialny Wimdu dla najzdolniejszych studentów
Program Stypendialny Wimdu został stworzony w celu rozpoznania wśród studentów umiejętności, które są niezbędne do zbudowania udanej kampanii marketingowej w szybko rozwijającej się obecnie gospodarce światowej. Stypendium w wysokości 1000 euro będzie dostarczane co roku w lutym, by pomoc najzdolniejszym studentom, którzy zainteresowani są biznesem i marketingiem. Od czasu rozpoczęcia swojej działalności w 2011 roku Wimdu GmbH odgrywa kluczową rolę w branży turystycznej, dzięki innowacyjnym strategiom oraz kampaniom marketingowym. Nasza firma składa się z ciągle powiększającego się międzynarodowego zespołu specjalistów biznesowych i rozwija się w wykorzystaniu dynamicznego ducha przedsiębiorczości i marketingu.
Arne Bleckwenn, Wimdu GmbH CEO: „Wimdu GmbH odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości globalnej branży turystycznej. Program Stypendialny Wimdu pomoże i zachęci studentów Zarządzania i Marketingu do wypełnienia luki między wyksztalceniem zawodowym a zatrudnieniem w branży.”
Termin nadsyłania zgłoszeń: 10 stycznia 2014 roku
Kto jest uprawniony?
Wszyscy uczestnicy muszą być zapisani na ostatni rok studiów na kierunku: Marketing, Biznes i Administracja lub Komunikacja w roku akademickim 2013/14. Wszystkie zgłoszenia muszą być wysłane z konta mailowego uczelni/uniwersytetu i powinny zawierać potwierdzenie od uczelni, iż student spełnia wszystkie powyższe kryteria. Nagroda może zostać przyznana bez względu na narodowość, pod warunkiem, iż osoba ta studiuje na jednej z polskich uczelni.
Jak aplikować?
Kandydaci proszeni są o dostarczenie do naszego jury tekstu o długości od 1500 do 2000 słów opisującego kampanię marketingową Wimdu. Ma ona na celu zwiększenie popularności Wimdu w Stanach Zjednoczonych. Jury wybierze najbardziej kreatywny i przekonywujący projekt. Aplikacje na następny rok akademicki należy przesyłać od 15 października 2013 roku do 10 stycznia 2014 roku.
Ogłoszenie wyników wyznaczone jest na 3 lutego 2014 roku.
Zasady i Wytyczne:
– wszystkie dostarczone prace powinny być napisane przez uczestnika stypendium i nie mogą być plagiatem,
– aplikanci musza być w stanie udowodnić, że są aktualnie studentami Marketingu, Biznesu lub Komunikacji,
– organizatorzy proszą upewnić, się że aplikacje wysyłane są z konta mailowego twojej uczelni i zawierają:
* Kopia projektu (1500-2000 słów)
* Potwierdzenie statusu studenta w roku akademickim 2013/14.
* Potwierdzenie obecności na liście studentów ostatniego roku Marketingu/Komunikacji/Biznesu. (W przypadku, gdy rekrutacja nie jest jeszcze zakończona, prosimy o wysłanie potwierdzenia przyjęcia na studia w bieżącym roku.)
W celu uzyskania dalszych informacji na temat wymogów i stypendium Wimdu prosimy o kontakt scholarship@wimdu.com
* Należy pamiętać, że Wimdu akceptuje jedynie aplikacje studentów, których uczelnie zatwierdziły Program Stypendialny Wimdu.
Informacje ze strony: www.wimdu.pl