Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie26
  • studenci38
  • absolwenci10
  • doktoranci3
  • naukowcy1
  • inni12
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • naukowe35
  • artystyczne18
  • muzyczne5
  • inne4
  • sportowe13
  • socjalne6
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie9
  • dolnośląskie3
  • kujawsko-pomorskie1
  • łódzkie1
  • lubelskie6
  • lubuskie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie6
  • podkarpackie2
  • podlaskie3
  • pomorskie5
  • śląskie3
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie3
  • wielkopolskie4
  • zachodniopomorskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia12
  • szkoła wyższa2
  • firma2
  • instytucja rządowa2
  • samorząd34
ARCHIWUM
Wróć do listy

Program stypendialny Gimnazjum i Liceum w Łańcucie

organizator:

.

Rodzaj:
socjalne
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
podkarpackie
termin składania wniosków: 31.12.1969

Program stypendialny Gimnazjum i Liceum w Łańcucie

Warunki aplikacji

Celem Stowarzyszenia jest utrzymywanie więzi koleżeńskiej wśród wychowanków szkoły, udzielanie pomocy członkom Stowarzyszenia, wychowankom oraz uczniom I LO.
Kultywowanie patriotycznych idei i dokonań szkoły i jej wychowanków, popularyzowanie szkoły, regionu, pomoc szkole w kształceniu i wychowywaniu uczniów, udzielanie pomocy materialnej uczniom w trudnej sytuacji życiowej – wyrównywanie szans, działania na rzecz integracji europejskiej.

Działania:

  1. stypendia naukowo-socjalne – 2 uczniów w każdym roku szkolnym.
  2. Nagrody pieniężne i rzeczowe – jednorazowe – 2-3 uczniów w każdym roku szkolnym.
  3. organizowanie zjazdów koleżeńskich
  4. zbieranie materiałów do publikacji mającej ukazać się z okazji 100-lecia szkoły – 2007 r.
  5. współorganizacja jubileuszu Szkoły – zjazd pokoleń.

Kryteria oceny

Informacje dostępne po skontaktowaniu się ze Stowarzyszeniem.

 

Stowarzyszenie Wychowanków Gimnazjum i Liceum im. Henryka Sienkiewicza w Łańcucie

Mickiewicza 3

37-100 Łańcut
tel: (17) 225 29 61

e-mail: termit77@poczta.onet.pl
www.lo-lancut.pl

Kontakt

.
.
.