Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie17
  • studenci39
  • absolwenci16
  • doktoranci12
  • naukowcy8
  • inni14
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • inne11
  • socjalne8
  • sportowe10
  • naukowe40
  • artystyczne19
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie32
  • międzynarodowe8
  • dolnośląskie3
  • kujawsko-pomorskie1
  • lubelskie1
  • małopolskie4
  • mazowieckie3
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • śląskie2
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia21
  • szkoła wyższa8
  • firma6
  • instytucja rządowa8
  • samorząd15
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Program stypendialny Gimnazjum i Liceum w Łańcucie

organizator:

.

Rodzaj:
socjalne
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
podkarpackie
termin składania wniosków: 31.12.1969

Program stypendialny Gimnazjum i Liceum w Łańcucie

Warunki aplikacji

Celem Stowarzyszenia jest utrzymywanie więzi koleżeńskiej wśród wychowanków szkoły, udzielanie pomocy członkom Stowarzyszenia, wychowankom oraz uczniom I LO.
Kultywowanie patriotycznych idei i dokonań szkoły i jej wychowanków, popularyzowanie szkoły, regionu, pomoc szkole w kształceniu i wychowywaniu uczniów, udzielanie pomocy materialnej uczniom w trudnej sytuacji życiowej – wyrównywanie szans, działania na rzecz integracji europejskiej.

Działania:

  1. stypendia naukowo-socjalne – 2 uczniów w każdym roku szkolnym.
  2. Nagrody pieniężne i rzeczowe – jednorazowe – 2-3 uczniów w każdym roku szkolnym.
  3. organizowanie zjazdów koleżeńskich
  4. zbieranie materiałów do publikacji mającej ukazać się z okazji 100-lecia szkoły – 2007 r.
  5. współorganizacja jubileuszu Szkoły – zjazd pokoleń.

Kryteria oceny

Informacje dostępne po skontaktowaniu się ze Stowarzyszeniem.

 

Stowarzyszenie Wychowanków Gimnazjum i Liceum im. Henryka Sienkiewicza w Łańcucie

Mickiewicza 3

37-100 Łańcut
tel: (17) 225 29 61

e-mail: termit77@poczta.onet.pl
www.lo-lancut.pl

Kontakt

.
.
.