Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie50
  • studenci49
  • absolwenci16
  • doktoranci9
  • naukowcy4
  • inni14
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • artystyczne31
  • sportowe24
  • socjalne16
  • naukowe66
  • inne8
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie25
  • międzynarodowe1
  • dolnośląskie12
  • kujawsko-pomorskie5
  • łódzkie1
  • lubelskie1
  • lubuskie1
  • małopolskie4
  • mazowieckie9
  • opolskie1
  • podkarpackie5
  • pomorskie4
  • śląskie8
  • świętokrzyskie1
  • warmińsko-mazurskie6
  • wielkopolskie5
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia25
  • szkoła wyższa1
  • firma5
  • instytucja rządowa7
  • samorząd46
  • inny1
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy

Program stypendialny Gimnazjum i Liceum w Łańcucie

organizator:

.

Rodzaj:
socjalne
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
podkarpackie
termin składania wniosków: 31.12.1969

Program stypendialny Gimnazjum i Liceum w Łańcucie

Warunki aplikacji

Celem Stowarzyszenia jest utrzymywanie więzi koleżeńskiej wśród wychowanków szkoły, udzielanie pomocy członkom Stowarzyszenia, wychowankom oraz uczniom I LO.
Kultywowanie patriotycznych idei i dokonań szkoły i jej wychowanków, popularyzowanie szkoły, regionu, pomoc szkole w kształceniu i wychowywaniu uczniów, udzielanie pomocy materialnej uczniom w trudnej sytuacji życiowej – wyrównywanie szans, działania na rzecz integracji europejskiej.

Działania:

  1. stypendia naukowo-socjalne – 2 uczniów w każdym roku szkolnym.
  2. Nagrody pieniężne i rzeczowe – jednorazowe – 2-3 uczniów w każdym roku szkolnym.
  3. organizowanie zjazdów koleżeńskich
  4. zbieranie materiałów do publikacji mającej ukazać się z okazji 100-lecia szkoły – 2007 r.
  5. współorganizacja jubileuszu Szkoły – zjazd pokoleń.

Kryteria oceny

Informacje dostępne po skontaktowaniu się ze Stowarzyszeniem.

 

Stowarzyszenie Wychowanków Gimnazjum i Liceum im. Henryka Sienkiewicza w Łańcucie

Mickiewicza 3

37-100 Łańcut
tel: (17) 225 29 61

e-mail: termit77@poczta.onet.pl
www.lo-lancut.pl

Kontakt

.
.
.