Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie6
  • studenci67
  • absolwenci50
  • inni3
Branże-+zaznacz wszystkie
  • edukacja2
  • dziennikarstwo1
  • biologia i biotechnologia3
  • audyt5
  • konsulting i zarządzanie15
  • PR i komunikacja2
  • tech. informac.-komunikacyjne4
  • administracja rządowa3
  • IT10
  • sprzedaż7
  • logistyka8
  • stosunki międzynarodowe1
  • farmacja2
  • chemiczna1
  • prawo9
  • usługi finansowe24
  • energetyka1
  • organizacje polityczne1
  • medycyna5
  • inżynieria12
  • żywność i napoje6
  • administracja samorządowa1
  • psychologia2
  • marketing i reklama14
  • różne16
  • HR3
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • bezpłatne7
  • płatne/bezpłatne9
  • płatne57
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe5
  • ogólnopolskie32
  • dolnośląskie9
  • kujawsko-pomorskie3
  • łódzkie3
  • lubelskie2
  • lubuskie1
  • małopolskie7
  • mazowieckie28
  • opolskie1
  • podkarpackie3
  • podlaskie2
  • pomorskie5
  • śląskie6
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie9
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia4
  • firma55
  • instytucja rządowa8
  • samorząd3
  • inny2
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

organizator:

PepsiCo

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
Branża:
HR, IT, marketing i reklama, sprzedaż
termin składania wniosków: 16.10.2020
liczba praktyk/staży: 14

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

PepsiCo oferuje staże dla absolwentów w programie „Dare To Do More”. Nowa edycja startuje już 1 września 2020 roku, a absolwenci rozpoczną staże w styczniu 2021 roku.

Kandydaci mają za zadanie stworzenie własnego unikalnego procesu, produktu spożywczego lub napoju, lub zmodyfikowanie istniejącego produktu PepsiCo, a następnie zaprezentowanie go liderom PepsiCo i wyjaśnienie, w jaki sposób wprowadzą go na rynek. Osoby, które przejdą do etapu finalnego zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w programie rozwojowym dla absolwentów.

W tegorocznej polskiej edycji wyzwania kandydaci powalczą o jedno z 14 miejsc w dwuletnim programie stażowym w następujących działach PepsiCo: marketing, finanse, HR, obsługa klienta i logistyka, IT oraz dział zakupów globalnych. Zadaniem uczestników będzie zaproponowanie nowego trendu w branży spożywczej, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji.

Oparta na idei grywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni, a jej celem będzie wyłonienie młodych osób, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Wybrani kandydaci zmierzą się również ze sobą i będą walczyć o trzy główne nagrody podczas finałów europejskich, które odbędą się w Barcelonie w Hiszpanii, gdzie spotkają innych finalistów z regionu.

Oprócz Polski program dostępny będzie w kilku innych krajach europejskich, w tym we Francji, Wielkiej Brytanii, Grecji, Serbii, Rumunii, Turcji oraz na Litwie. Tegoroczna edycja wydarzenia, rozszerza się z ofertą pracy z trzech zespołów do dziewięciu: Digital / eCommerce, Insights, Commercial / Sales, Supply Chain / CS&L, Global Procurement, Agro Procurement, Finanse, IT i HR. W porównaniu z rokiem 2019 PepsiCo oferuje trzy razy więcej miejsc do objęcia w całej Europie.

Etap I: Zapisy + zgłaszanie pomysłów – do 16 października 2020 r. Rejestracja kandydatów dostępna jest pod adresem: daretodomore.pepsico.com