Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie1
  • studenci26
  • absolwenci20
  • inni2
Branże-+zaznacz wszystkie
  • IT6
  • matematyka1
  • biologia i biotechnologia1
  • administracja rządowa2
  • HR3
  • marketing i reklama6
  • chemiczna2
  • dziennikarstwo1
  • energetyka1
  • różne6
  • logistyka3
  • prawo4
  • stosunki międzynarodowe2
  • usługi finansowe2
  • audyt1
  • sprzedaż3
  • inżynieria5
  • farmacja2
  • nieruchomości1
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne22
  • bezpłatne1
  • płatne/bezpłatne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie13
  • międzynarodowe1
  • dolnośląskie1
  • kujawsko-pomorskie1
  • łódzkie4
  • małopolskie1
  • mazowieckie10
  • opolskie1
  • podlaskie2
  • pomorskie1
  • śląskie4
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie3
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia2
  • szkoła wyższa1
  • firma23
  • instytucja rządowa2
  • samorząd1
Wróć do listy

Staż w MediaCom

organizator:

MediaCom

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
mazowieckie
Branża:
marketing i reklama
termin składania wniosków: 18.08.2021

Staż w MediaCom

Kręci Cię digital marketing? Chciałbyś rozwijać swoje umiejętności pod okiem specjalistów w jednym z najlepszych domów mediowych w Polsce?

Co dla Ciebie przygotowano:

  • 520 h praktyk w 3 miesiące (cały etat lub 4/5 etatu);
  • 3500 brutto miesięcznie na czas trwania stażu, a 4600 brutto miesięcznie jeśli będziemy kontynuować współpracę po ukończonym stażu;
  • zdobędziesz szeroką wiedzę i umiejętności, które po stażu pozwolą Ci na kontynuowanie pracy jako Junior Specialist;
  • 75% czasu w zespole, 25% podczas programu szkoleniowego;
  • dołączysz do zespołów pracujących z takimi klientami jak Coca Cola, P&G, HBO, Mars, Decathlon, Hebe, Play, Adidas, Uber czy Xiaomi (a na tym lista się nie kończy).

A teraz konkrety: czego się nauczysz?

  • narzędzi, które będą Ci niezbędne do tworzenia raportów i analiz biznesowych;
  • planowania oraz zakupu mediów online i offline;
  • weźmiesz aktywny udział w tworzeniu strategii komunikacji marketingowej;
  • nawiążesz kontakt z dostawcami;
  • stworzysz rekomendacje w ramach wykorzystania mediów.

Brzmi dobrze?

Nie masz doświadczenia w digital marketingu? Nie szkodzi, każdy kiedyś zaczynał!

Wymagania:

  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (B2+);
  • bez problemu obsługujesz programy Excel i PowerPoint;
  • myślisz analitycznie i kreatywnie;
  • interesujesz się digital marketingiem lub masz pierwsze doświadczenia pracy w organizacjach studenckich / na stażu.

Dołączając do MediaCom możesz liczyć na:

  • pakiet benefitów: karta Multisport (po pierwszym miesiącu) i opieka medyczna Medicover (po trzech miesiącach stażu)
  • wsparcie psychologiczne w ramach Employee Assistance Program oraz indywidualnych konsultacji z ramienia zespołu HR
  • możliwość pracy hybrydowej
  • dłuższy weekend! – w piątki o 15:00.
  • a już jesienią – wypijesz kawę na tarasie naszego nowego biura z widokiem na tętniące życiem Centrum Praskie Koneser.

Jeśli to ogłoszenie sprawiło, że zacząłeś w głowie odświeżać swoje CV, aplikuj!

Informacje pochodzą ze strony: mcw.com.pl
Innych staży szukaj w naszej bazie.

Kontakt

MediaCom
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa Warszawa
tel. 22 310 00 00
mcw@mediacom.com
mcw.com.pl