Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie6
  • studenci62
  • absolwenci49
  • inni3
Branże-+zaznacz wszystkie
  • stosunki międzynarodowe1
  • farmacja1
  • chemiczna1
  • prawo8
  • usługi finansowe25
  • energetyka1
  • organizacje polityczne1
  • medycyna4
  • inżynieria11
  • żywność i napoje6
  • administracja samorządowa1
  • psychologia2
  • marketing i reklama14
  • różne14
  • HR3
  • dziennikarstwo1
  • biologia i biotechnologia3
  • audyt4
  • konsulting i zarządzanie14
  • edukacja2
  • PR i komunikacja2
  • tech. informac.-komunikacyjne4
  • administracja rządowa3
  • IT11
  • sprzedaż7
  • logistyka8
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • bezpłatne7
  • płatne/bezpłatne9
  • płatne53
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie33
  • dolnośląskie10
  • kujawsko-pomorskie3
  • łódzkie3
  • lubelskie2
  • lubuskie1
  • małopolskie7
  • mazowieckie23
  • opolskie1
  • podkarpackie3
  • podlaskie2
  • pomorskie5
  • śląskie6
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie7
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia4
  • firma50
  • instytucja rządowa9
  • samorząd3
  • inny2
Wróć do listy

Staż w dziale marketingu Mattel Poland

organizator:

Mattel Poland

Rodzaj:
płatne/bezpłatne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
mazowieckie
Branża:
marketing i reklama

Staż w dziale marketingu Mattel Poland

Mattel Poland poszukuje stażysty – osoby pasjonującej się marketingiem, chętnej do nauki i rozwoju w wymagającym, międzynarodowym środowisku.

Firma poszukuje zmotywowanego stażysty do działu marketingu, który/a będzie wspierała zespół w codziennych zadaniach. Osoba, która dołączy do Mattel Poland, będzie odpowiedzialna za nadzorowanie działań w ramach planu medialnego i handlowego, koordynowanie przygotowania kluczowych materiałów wizualnych i innych, przygotowywanie prezentacji i handbooków. Będzie również pomagać w organizacji wydarzeń marketingowych, showroomów i spotkań zewnętrznych.

Jeśli jesteś osobą dokładną, proaktywną i chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w marketingu, zachęcamy do aplikowania!

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie zespołu marketingowego i menedżera marketingu w zarządzaniu działaniami, szczególnie w nadzorowaniu planu medialnego oraz aktualizacji kalendarza handlowego.
  • Przygotowanie i dostarczanie prezentacji oraz handbooków.
  • Wsparcie aktywacji marketingowych we wszystkich kanałach i u wszystkich klientów zgodnie z planami strategii marki.
  • Pomoc w planowaniu i realizacji kampanii  (zarówno online, jak i offline) omnichannel; zapewnienie terminowej dostawy materiałów.
  • Śledzenie wyników kampanii oraz przygotowywanie podsumowań i raportów.
  • Utrzymywanie regularnego kontaktu z agencjami kreatywnymi, zarządzanie briefami oraz udostępnianie zasobów do kampanii marek Mattel.
  • Współpraca z działem sprzedaży w celu zapewnienia płynnej wymiany informacji pomiędzy kanałami retail i e-retail.
  • Wsparcie w przygotowywaniu e-treści dla uzgodnionych ofert, w tym zdjęć produktów, filmów, contentu A+ oraz opisów.
  • Aktywne korzystanie z lokalnych narzędzi, takich jak globalny katalog produktów, agencje tworzące e-treści oraz agencje e-merchandisingowe.
  • Koordynowanie procesu zamówienia próbek produktów, w tym nowości z USA/Azji, oraz wspieranie lokalnych potrzeb i produkcji w razie potrzeby.
  • Aktualizowanie i utrzymywanie dokumentacji i baz danych działu marketingu na wspólnych dyskach.

Czego szukamy:

  • Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) z zakresu marketingu lub pokrewnych dziedzin.
  • Doświadczenie w marketingu lub podobnych działach będzie dodatkowym atutem.
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz polskiego.
  • Dobre umiejętności w programach Microsoft Excel oraz Microsoft Office (Word, PowerPoint, Project).
  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz kreatywność.
  • Dobra organizacja i dbałość o szczegóły.
  • Ciekawość świata i chęć kwestionowania status quo.
  • Doskonała umiejętność pracy zespołowej.
  • Kreatywność – wsparcie w tworzeniu grafik, drobnych tłumaczeń, haseł reklamowych.
  • Wiedza w zakresie marketingu, cyfryzacji i e-commerce.
  • Zrozumienie customer journey – podróży zakupowej i konsumenckiej, szczególnie w kontekście cyfrowym.
  • Motywacja, pewność siebie i pozytywne nastawienie.
  • Umiejętność pracy zespołowej na styku marketingu i sprzedaży.
  • Umiejętność multitaskingu oraz dotrzymywania terminów.

Informacja pochodzi z jobs.mattel.com.

Zainteresowała Cię ta oferta? Zobacz też inne propozycje staży!

Dorzuć się w Patronite.pl – dzięki wpłatom możemy rozwijać ten rzetelny, dostępny dla wszystkich portal edukacyjny o stypendiach!

Kontakt

Mattel Poland
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa