Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • studenci14
  • absolwenci13
  • inni1
Branże-+zaznacz wszystkie
  • IT4
  • marketing i reklama4
  • chemiczna2
  • konsulting i zarządzanie1
  • administracja rządowa1
  • logistyka2
  • prawo2
  • inżynieria2
  • różne7
  • sprzedaż5
  • usługi finansowe1
  • HR4
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne16
  • płatne/bezpłatne4
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie8
  • dolnośląskie1
  • łódzkie1
  • małopolskie3
  • mazowieckie8
  • podkarpackie2
  • śląskie4
  • wielkopolskie2
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia3
  • firma14
  • instytucja rządowa1
  • samorząd2
Wróć do listy

Program stażowy w obszarze marketingu sportowego

organizator:

Sport Success

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
mazowieckie
Branża:
marketing i reklama
termin składania wniosków: 15.05.2019

Program stażowy w obszarze marketingu sportowego

Sport Success jest dynamicznie rozwijającą się agencją marketingu sportowego, obsługującą największe marki sportowe i biznesowe oraz utytułowanych polskich sportowców. Jej misją jest skuteczne łączenie światów: sportu i biznesu w realizowanych projektach sponsoringowych.

Ponieważ intensywnie rośnie i pracy wciąż przybywa, poszukują do warszawskiego oddziału kandydatów do odbycia 3-6 miesięcznego płatnego stażu na stanowisku Junior Sport Marketing Managera, który wesprze ich w następujących obszarach:

  • samodzielnego zarządzania projektami marketingu sportowego,
  • kontaktach z klientami,
  • wsparcia w projektach wewnętrznych,
  • kreatywnej pracy nad tworzeniem ofert i pomysłów aktywacyjnych,
  • poszukiwaniach i analizie informacji rynkowych.

Masz w tym doświadczenie? To świetnie! Nie? Nie szkodzi, gdyż poszukują:

  • ludzi z pomysłem na siebie w świecie marketingu sportowego,
  • prawdziwych pasjonatów, którzy szukają okazji do rozpoczęcia kariery zawodowej w tym obszarze,
  • głów pełnych pomysłów (reszta ciała też się przyda), popartych wiedzą nt. komunikacji i marketingu,
  • osób, dla których „sky is the limit”, potrafiących także zejść na ziemię i zrealizować to, co wymarzyli,
  • graczy zespołowych, z doskonałą organizacją pracy – także pod presją czasu,
  • studentów lub świeżo upieczonych absolwentów.

Co oferują?

  • Fantastyczne miesiące pracy przy pasjonujących projektach (3-6 miesięcy),
  • Unikalną możliwość nabycia doświadczenia i awansu „from zero to hero” w marketingu sportowym,
  • Szybkie tempo pracy i szybkie jej efekty,
  • Możliwość nauki – także poprzez realizowane zadania i udział w większych projektach,
  • Opiekę coachingową naszej kadry menedżerskiej,
  • Szkolenia – wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Całkiem przyzwoite wynagrodzenie,
  • Telefon służbowy,
  • Możliwość podjęcia dalszej współpracy, jeśli dotychczasowa obu stronom się spodoba,
  • I absolutny hit: możliwość pracy zdalnej (choć osobiście też będziemy się widywać).

Jeżeli czujesz się zachęcony, wyślij swoje CV, a w liście motywacyjnym napisz, dlaczego chcesz zawodowo zajmować się marketingiem sportowym i wymień trzy projekty z tego obszaru, które zrobiły na Tobie największe wrażenie.

Na zgłoszenie czekają do 15.05.2019 – czasu jest niby dużo, ale po co zwlekać z realizacją marzeń?

Informacje pochodzą ze strony: www.olx.pl