Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie4
  • studenci43
  • absolwenci32
  • doktoranci2
  • inni3
Branże-+zaznacz wszystkie
  • stosunki międzynarodowe1
  • administracja rządowa5
  • HR3
  • prawo5
  • biologia i biotechnologia1
  • energetyka4
  • organizacje polityczne2
  • medycyna3
  • logistyka4
  • różne8
  • inżynieria3
  • edukacja1
  • dziennikarstwo1
  • żywność i napoje3
  • organizacje pozarządowe2
  • sprzedaż4
  • marketing i reklama8
  • audyt2
  • PR i komunikacja1
  • tech. informac.-komunikacyjne2
  • IT6
  • usługi finansowe7
  • konsulting i zarządzanie7
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • bezpłatne2
  • płatne/bezpłatne7
  • płatne38
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe1
  • ogólnopolskie26
  • dolnośląskie5
  • łódzkie2
  • lubelskie3
  • małopolskie3
  • mazowieckie9
  • podkarpackie2
  • pomorskie1
  • śląskie3
  • wielkopolskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia6
  • firma34
  • instytucja rządowa6
  • samorząd2
  • inny1
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Praktyki studenckie w Zespole ds. Kluczowych Klientów

organizator:

FPL

Rodzaj:
płatne/bezpłatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
łódzkie
Branża:
sprzedaż
termin składania wniosków: 31.12.2016

Praktyki studenckie w Zespole ds. Kluczowych Klientów

FPL prowadzi szkolenia oraz rozwija postawy i umiejętności w obszarach, którymi są: Inteligencja Emocjonalna, Rozwój Menedżerski, Rozwój Sił Sprzedaży, Rozwój Osobisty i Ocena Kompetencji. Doskonalenie osób i organizacji opieramy na nowatorskim i kompleksowym podejściu do procesu rozwojowego, które wyznacza drogę, jaką podążamy od 1994 roku wraz z ponad 1000 firm, wśród których są największe polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Obecnie oferuje praktyki studenckie w Zespole ds. Kluczowych Klientów.
Oczekiwania:

  • status studenta, III lub IV rok studiów
  • zainteresowanie obszarem sprzedaży
  • bardzo dobra znajomość MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
  • szybkość uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji
  • wysoko rozwinięta umiejętność efektywnego komunikowania się
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • determinacja i wytrwałość w dążeniu do osiągania założonych celów

Zadania Praktykanta:

  • aktualizacja i uzupełnianie bazy danych
  • telefoniczny kontakt z Klientami firmy, umawianie spotkań
  • wyszukiwanie informacji na potrzeby prowadzonych projektów
  • prowadzenie dokumentacji i raportowanie działań handlowych
  • prace administracyjno-biurowe, wsparcie bieżących działań handlowców

Organizator oferuje:

  • ciekawe praktyki w miłej atmosferze
  • zdobycie doświadczenia zawodowego i nowych umiejętności
  • podchodzimy elastycznie do czasu praktyk
  • udzielamy referencji
  • dla najlepszych – możliwość przedłużenia praktyk na staż

Pisemne oferty zawierające CV oraz deklarację: „Wyrażam zgodę, aby moje dane personalne były przechowywane przez FPL Sp. z o.o. i przetwarzane w związku prowadzonymi rekrutacjami”, należy przesyłać na adres e-mail rekrutacja@fpl.pl.
Informacje pochodzą ze strony: www.fpl.pl

Kontakt

FPL Sp. z o.o.
ul. Piramowicza 9
90-254 Łódź
tel. 426 300 900

www.fpl.pl