Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie4
  • studenci43
  • absolwenci33
  • doktoranci1
  • inni2
Branże-+zaznacz wszystkie
  • żywność i napoje1
  • organizacje polityczne1
  • IT9
  • farmacja2
  • usługi finansowe7
  • konsulting i zarządzanie4
  • dziennikarstwo1
  • administracja rządowa6
  • HR4
  • marketing i reklama11
  • matematyka2
  • biologia i biotechnologia2
  • energetyka4
  • tech. informac.-komunikacyjne6
  • edukacja1
  • organizacje pozarządowe2
  • stosunki międzynarodowe1
  • logistyka5
  • prawo5
  • chemiczna3
  • różne6
  • inżynieria7
  • PR i komunikacja2
  • medycyna1
  • sprzedaż7
  • audyt2
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne37
  • bezpłatne2
  • płatne/bezpłatne7
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie22
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie2
  • mazowieckie10
  • podkarpackie2
  • śląskie4
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia4
  • szkoła wyższa1
  • firma30
  • instytucja rządowa7
  • samorząd1
  • inny2
Wróć do listy

Praktyki studenckie w Zespole ds. Kluczowych Klientów

organizator:

FPL

Rodzaj:
płatne/bezpłatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
łódzkie
Branża:
sprzedaż
termin składania wniosków: 31.12.2016

Praktyki studenckie w Zespole ds. Kluczowych Klientów

FPL prowadzi szkolenia oraz rozwija postawy i umiejętności w obszarach, którymi są: Inteligencja Emocjonalna, Rozwój Menedżerski, Rozwój Sił Sprzedaży, Rozwój Osobisty i Ocena Kompetencji. Doskonalenie osób i organizacji opieramy na nowatorskim i kompleksowym podejściu do procesu rozwojowego, które wyznacza drogę, jaką podążamy od 1994 roku wraz z ponad 1000 firm, wśród których są największe polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Obecnie oferuje praktyki studenckie w Zespole ds. Kluczowych Klientów.
Oczekiwania:

  • status studenta, III lub IV rok studiów
  • zainteresowanie obszarem sprzedaży
  • bardzo dobra znajomość MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
  • szybkość uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji
  • wysoko rozwinięta umiejętność efektywnego komunikowania się
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • determinacja i wytrwałość w dążeniu do osiągania założonych celów

Zadania Praktykanta:

  • aktualizacja i uzupełnianie bazy danych
  • telefoniczny kontakt z Klientami firmy, umawianie spotkań
  • wyszukiwanie informacji na potrzeby prowadzonych projektów
  • prowadzenie dokumentacji i raportowanie działań handlowych
  • prace administracyjno-biurowe, wsparcie bieżących działań handlowców

Organizator oferuje:

  • ciekawe praktyki w miłej atmosferze
  • zdobycie doświadczenia zawodowego i nowych umiejętności
  • podchodzimy elastycznie do czasu praktyk
  • udzielamy referencji
  • dla najlepszych – możliwość przedłużenia praktyk na staż

Pisemne oferty zawierające CV oraz deklarację: „Wyrażam zgodę, aby moje dane personalne były przechowywane przez FPL Sp. z o.o. i przetwarzane w związku prowadzonymi rekrutacjami”, należy przesyłać na adres e-mail rekrutacja@fpl.pl.
Informacje pochodzą ze strony: www.fpl.pl

Kontakt

FPL Sp. z o.o.
ul. Piramowicza 9
90-254 Łódź
tel. 426 300 900

www.fpl.pl