PKO Bank Polski Spółka Akcyjna - Centrala
ul. Puławska 15
02-515 Warszawa
praktyki@pkobp.pl
www.pkobp.pl
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne
Praktyka w Departamencie Szkoleń Wewnętrznych i Jakości Sprzedaży
organizator:PKO Bank Polski
Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
mazowieckie
Branża:
konsulting i zarządzanie
termin składania wniosków:
31.12.2016
Praktyka w Departamencie Szkoleń Wewnętrznych i Jakości Sprzedaży
Do 31 grudnia można aplikować o praktyki w Biurze Jakości Sprzedaży PKO BP w Warszawie. Termin stażu/praktyk to styczeń – marzec 2017r.
Twój wkład:
- jesteś studentem III – V roku kierunków: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia i pokrewne
- w stopniu dobrym posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
- cechujesz się dużą sumiennością w wykonywanych zadaniach
- lubisz pracować w dużym zespole
- bardzo dobrze organizujesz prace własną
- posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- monitorowaniu baz danych dotyczących gry edukacyjnej
- opracowywanie i dystrybucja korespondencji
- przygotowywanie i aktualizacja materiałów edukacyjnych dotyczących standardów sprzedaży
- pomoc administracyjno – biurowa
Twój zysk:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczne godziny praktyki
- udział w interesujących i ambitnych projektach realizowanych we współpracy z ekspertami
- zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu bankowości i finansów w największym banku w Polsce
- merytoryczne wsparcie indywidualnego opiekuna
- zaświadczenie po zakończeniu praktyki/stażu
- dla najlepszych – możliwość kontynuacji współpracy
PKO BP od lat jest w czołówce najbardziej pożądanych pracodawców wg rankingów:
- UNIVERSUM
- AIESEC
- Antal International
- Solidny Pracodawca
Zgłoszenia (CV i list motywacyjny) należy wysyłać na skrzynkę e-mail: praktyki@pkobp.pl z dopiskiem w temacie maila numeru referencyjnego CEN/219/12/2016.
Informacje pochodzą ze strony: www.pkobp.pl