Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • studenci20
  • absolwenci16
  • inni1
Branże-+zaznacz wszystkie
  • sprzedaż6
  • usługi finansowe5
  • HR3
  • IT3
  • administracja rządowa1
  • marketing i reklama2
  • chemiczna2
  • konsulting i zarządzanie2
  • różne9
  • logistyka4
  • prawo5
  • inżynieria2
  • audyt2
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • płatne/bezpłatne5
  • płatne20
  • bezpłatne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie7
  • dolnośląskie2
  • lubuskie1
  • małopolskie3
  • mazowieckie12
  • opolskie1
  • podkarpackie2
  • śląskie7
  • wielkopolskie4
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia3
  • firma20
  • instytucja rządowa1
  • samorząd2
Wróć do listy

Engineer Student Award 2017 – wygraj staż

organizator:

M&MR Trading Polska Sp. z o.o.,

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
Branża:
inżynieria
termin składania wniosków: 31.08.2017

Engineer Student Award 2017 – wygraj staż

Jesteś studentem Politechniki? Kierunek, na którym studiujesz lub Twoje pasje oscylują wokół dziedziny infrastruktury torowej? Chciałbyś/chciałabyś rozwijać się i prowadzić badania swoich rozwiązań? ENGINEER STUDENT AWARD 2017 jest właśnie dla Ciebie.

ENGINEER STUDENT AWARD 2017 został stworzony specjalnie z myślą o i dla Studentów. To most łączący dwa wymiary – naukę i biznes, w służbie społeczeństwu. Bez Studentów, świeżego spojrzenia i być może szalonych konceptów nie ma mowy o innowacjach oraz nowoczesnych technologiach w zakresie bezpieczeństwa branży pojazdów i infrastruktury szynowej.

Organizatorzy przygotowali pięć zadań z dziedziny infrastruktury szynowej. Konkurs polega na zaprojektowaniu lub wykreowaniu rozwiązania do danego lub kilku wybranych zadań. Do dzieła!

Etapu konkursu

Etap I
1 kwietnia – 31 sierpnia: przyjmowanie zgłoszeń

Etap II
18 września: ogłoszenie wyników

Etap III
Międzynarodowe Targi Kolejowe Trako: wręczenie nagród

Nagrodą główną w konkursie ENGINEER STUDENT AWARD 2017 jest miesięczny staż u Dätwyler Sealing Technologies Deutschland GmbH oraz 3000 zł. W konkursie zostaną przyznane również dwa wyróżnienia po 1000 zł.

Zadania konkursowe

1. „MOCOWANIE SZYN Z PODPARCIEM CIĄGŁYM BEZ POPRZECZEK TOROWYCH”
Zaprojektowanie systemu bezpodsypkowej nawierzchni torowej z montażem elementów podporowych w technologii „od góry” i późniejszym montażem szyn kolejowych lub tramwajowych, zaizolowanych uprzednio profilami systemu RCS®, bez użycia poprzeczek torowych. W zależności od potrzeb, system ma umożliwiać punktowe lub ciągłe podparcie szyny.

2. 2„PODPORY PODKŁADÓW – BN918145”
Zaprojektowanie sprężystych podpór podkładów (zelówki), montowanych na etapie produkcji podkładu, spełniających wymagania techniczne warunków dostawy BN918145 kolei Deutsche Bahn AG, przeznaczonych również do montażu na podkładach typu PS-93/-94, stosowanych na sieci zarządzanej przez PKP. Podpory (zelówki) mają być łączone z podkładami w sposób trwały, umożliwiając ich bezpieczny transport i użytkowanie.

3. „POMIAR UGIĘCIA PODCZAS PRZEJAZDU POJAZDU SZYNOWEGO”
Zaprojektowanie urządzenia lub systemu pomiaru ugięcia podpartej w sposób ciągły szyny w trakcie jej normalnej eksploatacji, podczas przejazdu pojazdu szynowego. Urządzenie lub system powinien umożliwiać przeprowadzanie pomiarów „pod ruchem” bez konieczności wyłączeń na mierzonym odcinku. Urządzenie powinno również mierzyć ruch poruszających się po torowisku pojazdów. Mierzone dane/wyniki pomiaru mają być zapisywane w sposób ciągły przy pomocy opracowanego przez Uczestnika konkursu oprogramowania analitycznego, które pozwoli na ich dalszą obróbkę.

4. „SYSTEM NAWIERZCHNI PRZEJAZDU KOLEJOWEGO PRZY ZACHOWANIU CIĄGŁOŚCI NAWIERZCHNI TOROWEJ I DROGOWEJ”
Zaprojektowanie systemu nawierzchni przejazdu kolejowego, spełniającego podstawowe wymagania bezpieczeństwa przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości nawierzchni torowej i drogowej. W przypadku konieczności przeprowadzenia prac torowych system ma zapewniać łatwy demontaż i montaż bez ingerencji w konstrukcję torowiska. Opracowany system nawierzchni przejazdu powinien uwzględniać zastosowanie elementów elastomerowych.

5. „TOR BEZPIECZNY DLA ROWERÓW”
Zaprojektowanie praktycznego rozwiązania w kwestii torowisk tramwajowych i rowerzystów w przestrzeni miejskiej, pożądanego w pobliżu przystanków i przejść dla pieszych. Rozwiązanie powinno być trwałe (żywotność min. 2 lata) i bezpieczne – zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w odniesieniu do torów tramwajowych. Warunki środowiskowe oraz atmosferyczne, czy też ewentualne ciała obce nie powinny mieć wpływu na bezpieczeństwo tego rozwiązania. Pożądanym byłoby zastosowanie szyn standardowych, można jednak zaproponować również konstrukcje specjalne.

Informacje pochodzą ze strony www.konkurs.transcomfort.pl

Kontakt

M&MR Trading Polska Sp. z o.o.,



konkurs@transcomfort.pl
www.konkurs.transcomfort.pl

Dokumenty

do pobrania

DO POBRANIA:

Regulamin