Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
ul. Targowa 34 lok. 43 (IV piętro)
03-733 Warszawa
tel. (22) 698 69 70
www.iabpolska.pl
Zgłoś pracę dyplomową z marketingu online i wygraj indeks
organizator:Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
Zgłoś pracę dyplomową z marketingu online i wygraj indeks
Już po raz trzeci Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie organizują konkurs dla studentów oraz absolwentów uczelni wyższych na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku zdecydowano rozszerzyć konkurs o prace licencjackie oraz inżynierskie, co na pewno zwiększy zainteresowanie. Patronat nad konkursem objęła Barbara Kudrycka, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Edukacja jest jednym ze statutowych zadań IAB. Zaangażowanie przedstawicieli branży w aktywności akademickie ma wydatny wpływ na rozwój całego rynku internetowego. Ścisła współpraca pomiędzy uczelniami a czołowymi podmiotami działającymi w Sieci sprawia, że student otrzymuje fachową oraz praktyczną wiedzę w trakcie nauki, a przyszły pracodawca ma pewność, że świeżo zatrudniony absolwent będzie bardzo dobrą inwestycją – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.
Wiele wciąż studiujących osób ma duże doświadczenie zawodowe, co sprawia, że poziom prac dyplomowych zgłaszanych do naszego konkursu jest naprawdę wysoki. Świadczą o tym bardzo pozytywne opinie przedstawicieli jury, którzy bardzo często oferują laureatom konkursu płatne staże czy niekiedy zatrudnienie – powiedziała Anna Wątła, manager ds. edukacji w IAB Polska, organizator konkursu.
Duże zainteresowanie organizowanymi przez SGH Studia Podyplomowymi Marketing Internetowy pokazuje, że istnieje zapotrzebowanie na gruntowną edukację z tego zakresu. Do tej pory w studiach uczestniczyło prawie 500 słuchaczy. Ucząc marketingu internetowego nie koncentrujemy się jedynie na przekazywaniu wiedzy narzędziowej, ale dążymy do tego, aby absolwenci naszego kierunku potrafili sformułować i zrealizować strategię e-marketingową, która przyczyni się do wzrostu wartości firmy – dodał dr Tymoteusz Doligalski ze Szkoły Głównej Handlowej, kierownik Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy.
Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 01.01.2007r. do 03.02.2012 r..
Harmonogram Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską, Licencjacką i Inżynierską:
- Zbieranie prac – 10.01.2012 – 03.02.2012
- I etap – 03.02.2012 – 12.02.2012 oceny prac dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej
- II etap – 13.02.2012 do 20.02.2012 sprawdzanie prac przez Jury
- Spotkanie Jury w celu wyboru pracy – 21.02.2012 – 24.02.2012
- Ogłoszenie wyników – 01.03.2012
Zgłoszenie powinno zawierać:
- 2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy.
- Wypełniony oraz podpisany przez autora formularz zgłoszenia do Konkursu.
- Podpisany przez autora pracy Regulamin Konkursu.
- Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej ( np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)
Regulamin i formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: www.iabpolska.pl
Nagrody:
- najlepsza praca dyplomowa – indeks na rozpoczynającą się w marcu 2012 roku 16. edycję Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej (więcej: www.marketing-internetowy.edu.pl)
- pozostałe nagrodzone prace – miesięczne płatne praktyki
Informacja pochodzi ze strony: www.iabpolska.pl