Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie22
  • studenci47
  • absolwenci44
  • doktoranci13
  • naukowcy7
  • inni28
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie13
  • muzyczne2
  • artystyczne24
  • naukowe20
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe1
  • ogólnopolskie52
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia9
  • szkoła wyższa2
  • firma12
  • instytucja rządowa12
  • samorząd19
  • inny2
Wróć do listy

XI polska edycja konkursu "GMC Poland 2010"

organizator:

BIGRAM S.A. - Personnel Consulting

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/ms/single-konkurs.php on line 76
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 15.10.2010

XI polska edycja konkursu "GMC Poland 2010"

Global Management Challenge to największe międzynarodowe przedsięwzięcie oparte na symulacjach biznesowych, w którym uczestniczyło już ponad 400.000 osób na całym świecie. Idea konkursu narodziła się ponad 30 lat temu w Portugalii w firmie SDG, która stworzyła zaawansowaną grę strategiczną z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem przy współpracy z profesorami prestiżowej szkoły biznesu Strathclyde University z Wielkiej Brytanii.

W konkursie mogą wziąć udział 3-5 osobowe zespoły złożone przede wszystkim z pracowników firm działających w róznych branżach, a także najlepszych studentów szkół ekonomicznych i technicznych z całego kraju – zostaną oni wyselekcjonowani przez Sponsorów. Każdy uczestnik konkursu musi mieć ukończone 19 lat.

Celem gry jest poprowadzenie wirtualnej firmy w symulowanej rzeczywistości rynkowej tak, by osiągnęła ona jak najwyższą wartość akcji (jedyne kryterium konkursu). Po zarejestrowaniu u Organizatora każda drużyna otrzyma podręcznik zawierający szczegółowe zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dodatkowo przed każdym etapem drużyny zapoznają się z historią wirtualnej firmy obejmującą pięć ostatnich kwartałów finansowych. Zadaniem zespołu będzie opracowanie i wdrożenie własnej strategii na podstawie cyklicznie otrzymywanych informacji zawierających szczegółowy opis potencjału przedsiębiorstwa oraz warunków otoczenia rynkowego.

Na grę Global Management Challenge Poland 2010 składają się następujące etapy:

  • program treningowy
  • pierwszy etap
  • drugi etap
  • finał krajowy

Organizator ma prawo wprowadzenia zmian w ostatniej rundzie, organizując dodatkowo rozgrywki półfinałowe.

W każdej rundzie zespoły biorące udział w grze Global Management Challenge zostaną podzielone na grupy po 4, 5, 6, 7 lub 8 zespołów. Procedura podziału odbędzie się w drodze losowania. Przed każdym etapem procedura podziału na grupy będzie odbywała się ponownie. Nie ma możliwości składania Reklamacji dotyczących efektu podziału na grupy.

Każda z trzech rund gry Global Management Challenge, oprócz programu treningowego, składa się z pięciu cykli decyzyjnych odpowiadających pięciu kwartałom finansowym. Finał Krajowy składa się z pięciu decyzji podejmowanych w ciągu jednego dnia. Na początku gry każdy kierownik zespołu otrzymuje dane identyfikacyjne oraz kod dostępu do Arkusza Decyzyjnego na stronie konkursu www.gmcpoland.pl, skąd może pobrać podręcznik do konkursu. Dodatkowo na początku każdej rundy wszystkie zespoły (Kierownicy) otrzymują pocztą elektroniczną historię nowej firmy, którą będą zarządzać. W trakcie trwania konkursu Historia firmy oraz Raporty po poszczególnych decyzjach są dostępne na stronie internetowej po zalogowaniu się. Raporty po kolejnych cyklach nie będą przesyłane drogą elektroniczną. Na koniec pierwszej rundy w każdej grupie ogłoszone zostaną zwycięskie zespoły, których firmy uzyskały najwyższe ceny akcji w swojej grupie po piątym cyklu decyzyjnym. Najlepszy/e zespół/y z każdej grupy przechodzi do drugiej rundy rozgrywek. Do finału również przechodzi po jednym/dwa najlepszym/e zespole/ły z każdej grupy, czyli takim, którego firma po zakończeniu piątego cyklu decyzyjnego drugiego etapu osiągnęła najwyższą wartość akcji. Informacje o tym, czy do kolejnych etapów będzie awansował jeden zespół z każdej grupy czy też dwa, Organizator przekaże przed rozpoczęciem pierwszego etapu drużynom drogą mailową oraz opublikuje informacje na stronie www.gmcpoland.pl. W rundzie finałowej wygrywa tylko jeden zespół, który uzyska najwyższą wartość akcji na koniec rundy.

Zwycięski zespół Finału Krajowego będzie przedstawicielem Polski w Finale Międzynarodowym organizowanym w 2011 roku pod nazwą Global Management Challenge 2011.

Informacje pochodzą ze strony www.gmcpoland.pl

Kontakt

BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
ul. Cybernetyki 7
02-677 Warszawa
tel.: (22) 646 94 94
info@gmcpoland.pl
www.bigram.pl