Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci30
  • absolwenci28
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie8
  • muzyczne1
  • sportowe1
  • artystyczne18
  • naukowe16
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie30
  • międzynarodowe5
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa5
  • samorząd9
  • inny1
Wróć do listy

PRaktykuj za granicą!

organizator:

Instytut Monitorowania Mediów

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.03.2010

PRaktykuj za granicą!

„PRaktykuj za granicą” to konkurs organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów od 2003 roku. Projekt jest skierowany do studentów kształcących się w dziedzinie public relations oraz komunikacji społecznej. Jego zwycięzcy mają szanse poszerzania swojej wiedzy o public relations oraz zdobywania doświadczenia w tym obszarze dzięki możliwości odbywania praktyk poza granicami Polski w renomowanych biurach agencji PR-owskich.

IMM jest głównym organizatorem projektu, dodatkowo co roku angażuje do jego prowadzenia inne firmy i instytucje. Każda z edycji konkursu jest tworzona przy ścisłej współpracy z organizacją non-profit. I tak, w ramach konkursu IMM współpracował m.in. z Polską Akcją Humanitarną, Fundacją Komunikacji Społecznej czy Amnesty International. Zadanie konkursowe dla uczestników polega na opracowaniu strategii komunikacji dla nadanego tematu związanego z działaniem organizacji.
Konkurs ma na celu również pozyskanie ciekawych pomysłów na promocję współpracujących organizacji, ulepszenie ich strategii rozwoju, a przede wszystkim wsparcie młodych talentów.

Zadania konkursowe VII edycji konkursu „PRaktykuj za granicą”:

Temat I: Stwórz strategię komunikacji internetowej dla Fundacji „Akogo?”, w szczególności skupiając się na udoskonaleniu strony internetowej www.akogo.pl oraz wskazaniu propozycji działań w obszarze portali społecznościowych tak, by zwiększyć efektywność osiągania poniższych celów statutowych:
1. Niesienia pomocy osobom po urazach neurologicznych i w trakcie rehabilitacji
neurologicznej,
2. Udzielania pomocy szpitalom i placówkom medycznym, zaczynając od Oddziału 
Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

Temat II:. Zaproponuj wykorzystanie kanału social media do promocji przyszłej odsłony kampanii medialnej „Budzimy do życia” w 2010 r. zakładając, że będzie ona zawierać takie same działania jak inicjatywa przeprowadzana jesienią 2009 r.

Temat III. Stwórz spójną koncepcję wizerunku fundacji „Akogo?” jako profesjonalnego, kompetentnego doradcy w dziedzinie
pomocy osobom po ciężkich urazach mózgu na najbliższy rok działania fundacji.

Pierwszy etap (1.02.2010 – 31.03.2010) obejmował będzie rejestrację poprzez stronę konkursową oraz przesyłanie projektów pracy konkursowej
, drugi (01.04.2010 – 6.05.2010) – nadsyłanie prac konkursowych przez 15 wybranych uczestników konkursu, zaś trzeci – etap finałowy (26.05.2010 – 28.05.2010) – prezentację prac konkursowych przed jury.

Konkurs dostępny jest na stronie Instytutu.

Informacje pochodzą ze strony www.instytut.com.pl

Kontakt

Instytut Monitorowania Mediów
Al. Jerozolimskie 53
00-697 Warszawa
tel. 22 356 21 00
monika.nowicka@instytut.com.pl