Instytut Monitorowania Mediów
Al. Jerozolimskie 53
00-697 Warszawa
tel. 22 356 21 00
monika.nowicka@instytut.com.pl
PRaktykuj za granicą!
organizator:Instytut Monitorowania Mediów
PRaktykuj za granicą!
„PRaktykuj za granicą” to konkurs organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów od 2003 roku. Projekt jest skierowany do studentów kształcących się w dziedzinie public relations oraz komunikacji społecznej. Jego zwycięzcy mają szanse poszerzania swojej wiedzy o public relations oraz zdobywania doświadczenia w tym obszarze dzięki możliwości odbywania praktyk poza granicami Polski w renomowanych biurach agencji PR-owskich.
IMM jest głównym organizatorem projektu, dodatkowo co roku angażuje do jego prowadzenia inne firmy i instytucje. Każda z edycji konkursu jest tworzona przy ścisłej współpracy z organizacją non-profit. I tak, w ramach konkursu IMM współpracował m.in. z Polską Akcją Humanitarną, Fundacją Komunikacji Społecznej czy Amnesty International. Zadanie konkursowe dla uczestników polega na opracowaniu strategii komunikacji dla nadanego tematu związanego z działaniem organizacji.
Konkurs ma na celu również pozyskanie ciekawych pomysłów na promocję współpracujących organizacji, ulepszenie ich strategii rozwoju, a przede wszystkim wsparcie młodych talentów.
Zadania konkursowe VII edycji konkursu „PRaktykuj za granicą”:
Temat I: Stwórz strategię komunikacji internetowej dla Fundacji „Akogo?”, w szczególności skupiając się na udoskonaleniu strony internetowej www.akogo.pl oraz wskazaniu propozycji działań w obszarze portali społecznościowych tak, by zwiększyć efektywność osiągania poniższych celów statutowych:
1. Niesienia pomocy osobom po urazach neurologicznych i w trakcie rehabilitacji
neurologicznej,
2. Udzielania pomocy szpitalom i placówkom medycznym, zaczynając od Oddziału
Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
Temat II:. Zaproponuj wykorzystanie kanału social media do promocji przyszłej odsłony kampanii medialnej „Budzimy do życia” w 2010 r. zakładając, że będzie ona zawierać takie same działania jak inicjatywa przeprowadzana jesienią 2009 r.
Temat III. Stwórz spójną koncepcję wizerunku fundacji „Akogo?” jako profesjonalnego, kompetentnego doradcy w dziedzinie
pomocy osobom po ciężkich urazach mózgu na najbliższy rok działania fundacji.
Pierwszy etap (1.02.2010 – 31.03.2010) obejmował będzie rejestrację poprzez stronę konkursową oraz przesyłanie projektów pracy konkursowej, drugi (01.04.2010 – 6.05.2010) – nadsyłanie prac konkursowych przez 15 wybranych uczestników konkursu, zaś trzeci – etap finałowy (26.05.2010 – 28.05.2010) – prezentację prac konkursowych przed jury.
Konkurs dostępny jest na stronie Instytutu.
Informacje pochodzą ze strony www.instytut.com.pl