Instytut Monitorowania Mediów
www.instytut.com.pl
PRaktykuj za granicą
organizator:Instytut Monitorowania Mediów
PRaktykuj za granicą
Trzy wakacyjne staże w renomowanych agencjach Public Relations w Londynie, Brukseli i Monachium można wygrać w dziesiątej edycji programu „PRaktykuj za granicą”. Studenci, którzy myślą o karierze związanej z PR i komunikacją, powinni opracować strategię dla nowej akcji fundacji Rak’n’Roll.
Dzięki konkursowi organizowanemu przez Instytut Monitorowania Mediów studenci mogą zdobyć swoje pierwsze szlify zawodowe za granicą i wzbogacić swoje CV. Prace przygotowywane przez uczestników co roku koncentrują się na działalności organizacji pozarządowej, która może w ten sposób zdobyć świeże pomysły na kampanie komunikacyjne.
Tegoroczne zadanie konkursowe polega na stworzeniu strategii dla jednej z nowych akcji fundacji Rak’n’Roll, która działa na rzecz osób chorych na raka i jest znana m.in. z kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. Autorzy trzech najciekawszych projektów w wakacje polecą na staże do biur agencji Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR w Londynie, Brukseli i Monachium.
W konkursie mogą wziąć udział studenci wszystkich kierunków studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych. Jedynym warunkiem jest posiadanie statusu studenta w chwili startu w konkursie oraz znajomość języka angielskiego, niezbędna do odbycia stażu w zagranicznym biurze. Na zwycięzców czeka także nagroda pieniężna od Instytutu Monitorowania Mediów oraz bilety lotnicze ufundowane przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Projekty prac konkursowych można nadsyłać do końca marca. Pod koniec maja siedmiu finalistów zaprezentuje się przed jury, które wskaże zwycięzców. Staże odbędą się między czerwcem a wrześniem. Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie: imm.com.pl
Informacje pochodzą ze strony www.naukawpolsce.pap.pl