Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie19
  • studenci38
  • absolwenci35
  • doktoranci6
  • naukowcy5
  • inni21
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie9
  • muzyczne1
  • artystyczne18
  • naukowe24
  • inne3
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie40
  • międzynarodowe5
  • dolnośląskie1
  • łódzkie1
  • małopolskie2
  • mazowieckie2
  • opolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • śląskie1
  • warmińsko-mazurskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia13
  • szkoła wyższa4
  • firma5
  • instytucja rządowa8
  • samorząd16
  • inny6
Wróć do listy

PRaktykuj za granicą

organizator:

Instytut Monitorowania Mediów

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.03.2013

PRaktykuj za granicą

Trzy wakacyjne staże w renomowanych agencjach Public Relations w Londynie, Brukseli i Monachium można wygrać w dziesiątej edycji programu „PRaktykuj za granicą”. Studenci, którzy myślą o karierze związanej z PR i komunikacją, powinni opracować strategię dla nowej akcji fundacji Rak’n’Roll.

Dzięki konkursowi organizowanemu przez Instytut Monitorowania Mediów studenci mogą zdobyć swoje pierwsze szlify zawodowe za granicą i wzbogacić swoje CV. Prace przygotowywane przez uczestników co roku koncentrują się na działalności organizacji pozarządowej, która może w ten sposób zdobyć świeże pomysły na kampanie komunikacyjne.

Tegoroczne zadanie konkursowe polega na stworzeniu strategii dla jednej z nowych akcji fundacji Rak’n’Roll, która działa na rzecz osób chorych na raka i jest znana m.in. z kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. Autorzy trzech najciekawszych projektów w wakacje polecą na staże do biur agencji Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR w Londynie, Brukseli i Monachium.

W konkursie mogą wziąć udział studenci wszystkich kierunków studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych. Jedynym warunkiem jest posiadanie statusu studenta w chwili startu w konkursie oraz znajomość języka angielskiego, niezbędna do odbycia stażu w zagranicznym biurze. Na zwycięzców czeka także nagroda pieniężna od Instytutu Monitorowania Mediów oraz bilety lotnicze ufundowane przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Projekty prac konkursowych można nadsyłać do końca marca. Pod koniec maja siedmiu finalistów zaprezentuje się przed jury, które wskaże zwycięzców. Staże odbędą się między czerwcem a wrześniem. Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie: imm.com.pl

Informacje pochodzą ze strony www.naukawpolsce.pap.pl

Kontakt

Instytut Monitorowania Mediów




www.instytut.com.pl