Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie25
  • studenci69
  • absolwenci71
  • doktoranci13
  • naukowcy10
  • inni43
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie19
  • muzyczne6
  • sportowe1
  • artystyczne30
  • naukowe35
  • inne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie76
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia23
  • szkoła wyższa5
  • firma12
  • instytucja rządowa7
  • samorząd37
  • inny5
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

PRaktykuj za granicą

organizator:

Instytut Monitorowania Mediów

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.03.2013

PRaktykuj za granicą

Trzy wakacyjne staże w renomowanych agencjach Public Relations w Londynie, Brukseli i Monachium można wygrać w dziesiątej edycji programu „PRaktykuj za granicą”. Studenci, którzy myślą o karierze związanej z PR i komunikacją, powinni opracować strategię dla nowej akcji fundacji Rak’n’Roll.

Dzięki konkursowi organizowanemu przez Instytut Monitorowania Mediów studenci mogą zdobyć swoje pierwsze szlify zawodowe za granicą i wzbogacić swoje CV. Prace przygotowywane przez uczestników co roku koncentrują się na działalności organizacji pozarządowej, która może w ten sposób zdobyć świeże pomysły na kampanie komunikacyjne.

Tegoroczne zadanie konkursowe polega na stworzeniu strategii dla jednej z nowych akcji fundacji Rak’n’Roll, która działa na rzecz osób chorych na raka i jest znana m.in. z kampanii „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. Autorzy trzech najciekawszych projektów w wakacje polecą na staże do biur agencji Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR w Londynie, Brukseli i Monachium.

W konkursie mogą wziąć udział studenci wszystkich kierunków studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych. Jedynym warunkiem jest posiadanie statusu studenta w chwili startu w konkursie oraz znajomość języka angielskiego, niezbędna do odbycia stażu w zagranicznym biurze. Na zwycięzców czeka także nagroda pieniężna od Instytutu Monitorowania Mediów oraz bilety lotnicze ufundowane przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Projekty prac konkursowych można nadsyłać do końca marca. Pod koniec maja siedmiu finalistów zaprezentuje się przed jury, które wskaże zwycięzców. Staże odbędą się między czerwcem a wrześniem. Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne na stronie: imm.com.pl

Informacje pochodzą ze strony www.naukawpolsce.pap.pl

Kontakt

Instytut Monitorowania Mediów




www.instytut.com.pl