polska-usa.pl
.
.
instytut@psz.pl
www.polska-usa.pl
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne
Polska-USA – konkurs na esej
organizator:polska-usa.pl
Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków:
25.06.2010
Polska-USA – konkurs na esej
Weź udział w konkursie na esej. Napisz, jak internet i nowe media zmieniły dyplomację publiczną, porównaj kampanie prezydenckie w Polsce i USA, albo wyjaśnij jak kryzys finansowy wpływa na Wall Street i wygraj nagrody.
Napisz tekst na jeden z trzech tematów i prześlij na adres instytut@psz.pl do dnia 25 czerwca 2010 roku. Limit: 10 tys. znaków.
- Prezydencka kampania wyborcza w USA i w Polsce – porównanie.
- Jak internet i nowe media zmieniły dyplomację publiczną?
- Wall Street po kryzysie – rewolucja czy powrót do (nie)normalności?
Na zwycięzcę konkursu czekają zestawy nagród.
I miejsce:
- książka autorstwa prezydenta Baracka Obamy pt. „Odwaga nadziei”
- album „A day in New York”, zawierający cztery płyty CD z muzyką inspirowaną miastem
- album „The Americans”
- elegancki długopis firmy Parker
II miejsce:
- książka autorstwa prezydenta Baracka Obamy pt. „Odziedziczone marzenia”
- album „A day in New York”, zawierający cztery płyty CD z muzyką inspirowaną miastem
- elegancki długopis firmy Parker
III miejsce:
- biografia sekretarz stanu Hillary Clinton autorstwa Carla Bernsteina
- album „A day in Los Angeles”, zawierający cztery płyty CD z muzyką inspirowaną miastem
- elegancki długopis firmy Parker
Informacje pochodzą ze strony www.polska-usa.pl