Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci31
  • absolwenci29
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie8
  • sportowe1
  • artystyczne18
  • naukowe17
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie31
  • międzynarodowe5
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa6
  • samorząd9
  • inny1
Wróć do listy

Opracuj kampanię marketingową dotyczącą Chopina

organizator:

Biuro Obchodów Chopin2010

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 15.01.2010

Opracuj kampanię marketingową dotyczącą Chopina

Zadanie konkursowe:
Opracowanie kampanii reklamowej, wykorzystującej niestandardowe formy komunikacji
marketingowej – czyli ambient media, marketing wirusowy, marketing szeptany, advergaming etc. Produktem jest… Chopin. W kampanii nie chodzi jednak o to, by zwrócić uwagę na Chopina. Najważniejsze jest to, żeby Chopin stał się bliski młodym ludziom, żeby to nie był „obciach” mieć go w komórce, żeby wiedzieli o nim  więcej niż to, że umarł na gruźlicę, żeby byli z niego dumni, tak jak młodzi Austriacy są dumni z Mozarta. Szczegółowy brief (także w wersji do pobrania) znajduje się
na stronie Brief konkursowy.

W konkursie przewidziane są łącznie 4 cenne nagrody:
– nagroda główna – nagroda pieniężna – równowartość 1000 Euro w złotówkach dla zgłoszenia z Polski lub 1000Euro dla pracy zgłoszonej przez obcokrajowca – przyznana przez Biuro Obchodów Chopin2010.
– II nagroda – zaproszenie na Koncert Laureatów XVI Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina – nagroda ufundowana przez Narodowy Instytut im. Fryderyka Chopina.
– III nagroda – podwójne zaproszenie do loży VIP na koncercie I Love Chopin – songs to remember (wystąpią m.in. takie gwiazdy, jak: Alicia Keys, Chick Corea, Anna Jopek, Bryan Adams, Genesis, Annie Lennox i inni) – nagroda ufundowana przez producenta koncertu Sony Music Polska.
– Nagroda specjalna – roczne stypendium w Szkole Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na jednym z wybranych kursów: Copywriter, Art Director, Account Manager, Event Manager, Strategia – nagroda ufundowana przez Szkołę Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto chce stawić czoła wyzwaniu, a nagrody są dla niego wystarczająco atrakcyjne:). Oznacza to, że konkurs otwarty jest również dla osób pracujących w agencjach reklamowych/ działach marketingu/ mediach etc. Z założenia jednak konkurs przewidziany jest dla osób indywidualnych – oznacza to, że oczywiście możecie pracować w teamach, ale nagroda przyznana zostanie tylko jednej osobie z teamu. W konkursie mogą brać udział również obcokrajowcy.

Projekt należy wysłać mailem na adres: kontakt@hatalska.com z hasłem: „Konkurs Chopin2010” w temacie. Plik wysłany mailem nie powinien przekraczać 10MB. Jeśli załączony plik będzie większy, należy go umieścić na ftp i podesłać link do adresu, z którego trzeba będzie go pobrać. Każda osoba biorąca udział w konkursie może przesłać tylko jedno zgłoszenie.

Harmonogram konkursu:

– start konkursu: 11 grudnia 2009
– deadline nadsyłania zgłoszeń: 15 stycznia 2010
– obrady jury: 18 – 31 stycznia 2010
– ogłoszenie wyników: 1 lutego 2010

Deadline nadsyłania prac mija 15 stycznia 2010 r.

Informacje pochodzą ze strony www.hatalska.com

Kontakt

Biuro Obchodów Chopin2010
ul. Piłsudskiego 9
00-078 Warszawa