Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie15
  • studenci33
  • absolwenci31
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni22
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie9
  • muzyczne1
  • sportowe1
  • artystyczne19
  • naukowe17
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie32
  • międzynarodowe5
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa6
  • samorząd11
  • inny1
Wróć do listy

Nabór do Międzynarodowego Programu Rozwoju Kadry Menedżerskiej

organizator:

LIDL

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.07.2015

Nabór do Międzynarodowego Programu Rozwoju Kadry Menedżerskiej

W lipcu Lidl rozpoczął nabór do 6. edycji programu – kandydaci mają czas do 30 lipca 2015 by przesłać swoją aplikację.
Inwestowanie w utalentowany i kompetentny zespół to priorytet dla Lidla. Od 2012 roku firma zaprasza do uczestnictwa w Międzynarodowym Programie Rozwoju Kadry Menedżerskiej. Osoby, które pomyślnie przejdą proces rekrutacyjny i wezmą udział w programie, otrzymują umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie. Zgłoszenia do tegorocznej edycji już ruszyły i potrwają do 30 lipca 2015. Wszyscy absolwenci lub studenci ostatnich lat, którzy marzą o rozpoczęciu kariery menedżera, mogą przesłać swoją aplikację. Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji znajdują się na stronie kariera.lidl.pl.
Międzynarodowy Program Rozwoju Kadry Menedżerskiej to projekt, który poza szansą rozwoju i zdobywaniem doświadczenia w Biurach Sprzedaży, centrali Lidla w Polsce i Niemczech, gwarantuje również zatrudnienie w jednym z kluczowych działów: Zakupów, Sprzedaży, Prawnym, IT, Nieruchomości, HR, Finansów, Controllingu lub Logistyki i Dystrybucji. Przez 24 miesiące przyszli menedżerowie poznają charakterystykę pracy w różnych obszarach działalności Lidla: od pracy w sklepie i poszczególnych działach w centrali w Polsce, przez międzynarodową centralę Lidla w Niemczech, po realizację samodzielnego projektu z wybranej dziedziny. Dzięki tak wszechstronnemu programowi, kandydaci będą mieli okazję sprawdzić się na wielu polach i ocenić swoje umiejętności. „Odbyłam półroczne szkolenie w centrali firmy w Niemczech, gdzie byłam odpowiedzialna za projekt analizy dystrybucji materiałów promocyjnych realizowany w Grecji, Polsce, Irlandii oraz Danii. W firmie Lidl cenię sobie międzynarodowe standardy i środowisko pracy”, mówi Ewa Rudnik, Kierownik Projektu w Dziale Zarządzania Sprzedażą.
Lidl zapewnia uczestnikom programu szkolenia w strukturach sprzedaży oraz szkolenia specjalistyczne w centrali w Polsce  i Niemczech, a także kurs językowy. W ostatnich etapach programu, kandydaci realizują własne projekty, zgodne z wybranym obszarem rozwoju. „Udział w Międzynarodowym Programie Rozwoju Kadry Menedżerskiej był dla mnie dużym wyzwaniem, ale przede wszystkim szansą na rozwój i sprawdzenie się w wielu aspektach pracy w międzynarodowej organizacji. Każdemu, kto chciałby się sprawdzić i określić kierunek rozwoju swojej kariery zawodowej, polecam udział w tym programie”, zachęca Marcin Murawski, Kierownik Projektu w Dziale Personalnym.
W tym roku Lidl Polska poszukuje kilkunastu uzdolnionych i ambitnych kandydatów, którzy chcieliby wziąć udział w programie i po dwóch latach intensywnych szkoleń z powodzeniem kontynuować karierę w Lidl Polska.
Informacja nadesłana przez Organizatora.

Kontakt