Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie29
  • studenci57
  • absolwenci53
  • doktoranci14
  • naukowcy9
  • inni38
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie20
  • artystyczne31
  • naukowe29
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie58
  • międzynarodowe11
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia24
  • szkoła wyższa6
  • firma8
  • instytucja rządowa16
  • samorząd23
  • inny1
Wróć do listy

Młodzieżowy Konkurs o Rozwoju Międzynarodowym

organizator:

.

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.06.2009

Młodzieżowy Konkurs o Rozwoju Międzynarodowym

Warunki aplikacji

Młodzi ludzie z krajów Unii Europejskiej, mający nie mniej niż 16 i nie więcej niż 18 lat, mogą wziąć udział w Młodzieżowym Konkursie o Rozwoju Międzynarodowym. Hasłem tegorocznego Konkursu jest Afryka – Rozwój Społeczny. Prace konkursowe polegają na sporządzeniu plakatów lub prezentacji multimedialnych w jednym z trzech wybranych przez siebie tematów: „równouprawnienie płci”, „dzieci i młodzież” i „zróżnicowanie kulturowe”.

Dzięki takiemu konkursowi młodzi ludzie mają okazję bliżej poznać kulturę i ludność afrykańską oraz mają możliwość lepiej zrozumieć sytuację w Afryce i uświadomić sobie i innym jak wiele jest do zrobienia w kwestiach związanych z  rozwojem krajów Trzeciego Świata i współpracą z krajami europejskimi.   Wszystkie prace konkursowe powinny składać się z krótkiej wiadomości słownej, nie przekraczającej 100 znaków oraz z projektu plakatu bądź filmu video o jasnym i wyrazistym przekazie.

 

Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać za pośrednictwem szkół do dnia 30 czerwca 2009 roku e-mailem lub na adres biura European Schoolnet w Brukseli (European Schoolnet (EUN), Rue de Trčves, 61 1040 Belgium. Nagrodą w konkursie jest wyjazd do Afryki!

 

Pytania dotyczące konkursu należy kierować na adres: dyp@eun.org.

 

Więcej informacji o regulaminie oraz rejestracji można znależć na stronie www.dyp2008.org

 

Kontakt

.
.
.