Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie10
  • studenci21
  • absolwenci19
  • doktoranci2
  • naukowcy2
  • inni7
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie5
  • artystyczne8
  • naukowe14
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie21
  • międzynarodowe3
  • małopolskie1
  • pomorskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia6
  • szkoła wyższa2
  • firma6
  • instytucja rządowa3
  • samorząd8
  • inny3
Wróć do listy

Międzynarodowy konkurs studencki Henkel Innovation Challenge

organizator:

Henkel

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 12.12.2012

Międzynarodowy konkurs studencki Henkel Innovation Challenge

Henkel zaprasza studentów z 25 krajów, w tym z Polski, do udziału w 6. edycji konkursu Henkel Innovation Challenge (HIC). Tegorocznym zadaniem konkursowym jest opracowanie innowacyjnego produktu lub technologii przyszłości, które będą spełniały przewidywane oczekiwania i potrzeby konsumentów w 2050 roku. A wszystko to w sposób w pełni zrównoważony i odpowiedzialny środowiskowo. Na zwycięzców czekają bilety na podróż dookoła świata o wartości 10 tysięcy euro.

W konkursie mogą wziąć udział studenci wszystkich kierunków bez wyjątku, włączając studia ekonomiczne, techniczne i przyrodnicze. Od uczestników wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego. O prawo wystąpienia w wielkim finale będą rywalizować w tym roku łącznie studenci z 25 krajów, w tym 12 krajów europejskich, 9 krajów Dalekiego Wschodu oraz 4 krajów z obu Ameryk.

W tegorocznej edycji HIC organizatorzy wprowadzili dodatkowy wymóg, aby zgłaszane innowacje powstawały z myślą i w odpowiedzi na nową strategię zrównoważonego rozwoju firmy Henkel, której hasłem przewodnim jest „Osiągać więcej za mniej” (ang. Achieving more with less). Zgodnie z tym wymogiem oczekuje się, iż zgłaszane pomysły będą brały pod uwagę aspekty środowiskowe wzdłuż całego łańcucha wartości produktów, adresując kwestie zrównoważonego pozyskiwania surowców, zrównoważonej produkcji i dystrybucji czy też odpowiedzialnego użytkowania i utylizacji.
Organizatorzy czekają na zgłoszenia do konkursu do 12 grudnia br. Studenci zainteresowani uczestnictwem proszeni są o rejestrowanie się w dwuosobowych zespołach za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej konkursu www.henkelchallenge.com. Zgłaszane pomysły powinny być zgodne z zakresem działalności firmy Henkel, czyli odnosić się do jednego z trzech obszarów biznesowych: kosmetyków, środków piorących i czystości lub klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych.

Informacje pochodzą ze strony www.podprad.pl

Kontakt