Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie29
  • studenci57
  • absolwenci53
  • doktoranci14
  • naukowcy9
  • inni38
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie20
  • artystyczne31
  • naukowe29
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe11
  • ogólnopolskie58
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia24
  • szkoła wyższa6
  • firma8
  • instytucja rządowa16
  • samorząd23
  • inny1
Wróć do listy

Międzynarodowy konkurs Google Online Marketing Challenge 2010

organizator:

Google

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 22.01.2010

Międzynarodowy konkurs Google Online Marketing Challenge 2010

Google Online Marketing Challenge to międzynarodowy konkurs marketingowy dla studentów uczelni wyższych z całego świata!

W edycji 2009 wzięło udział kilka tysięcy studentów z 57 krajów, wśród nich znalazła się zwycięska drużyna z Polski! W tym roku liczymy na jeszcze większą liczbę zgłoszeń.

Jakie są zasady?

Zespoły 3-6 osobowe otrzymują 200 USD na reklamę w systemie AdWords. Ich zadaniem jest wybranie lokalnej firmy i przygotowanie dla niej jak najlepszej kampanii. Zespoły odpowiadają za całościowe przygotowanie strategii, wdrożenie, analizę efektywności, kosztów i rezultatów kampanii AdWords.

Zwycięzcy są wybierani przez międzynarodowe jury składające się z wykładowców akademickich. Najlepszy zespół pojedzie do siedziby firmy Google w Mountain View w Kalifornii!

Konkurs jest świetnym sposobem na zdobycie doświadczenia w marketingu internetowym. Umożliwia współpracę z prawdziwymi klientami oraz współzawodnictwo z zespołami z całego świata.

Jak się zarejestrować?

Zespoły do konkursu zgłasza wykładowca. Wszelkie niezbędne informacje dla wykładowców znajdują się w tym przewodniku.

Konkurs jest otwarty dla każdego studenta uczelni wyższej na świecie, niezależnie od kierunku studiów.

Terminy
Zamknięcie rejestracji: 22 stycznia 2010
Rozpoczęcie konkursu: 28 stycznia 2010

Zakończenie konkursu: 4 czerwca 2010
Ogłoszenie zwycięzców: Lipiec 2010

Informacje pochodzą ze strony googlepolska.blogspot.com