Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie19
  • studenci38
  • absolwenci36
  • doktoranci6
  • naukowcy4
  • inni30
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie18
  • muzyczne1
  • artystyczne22
  • naukowe19
  • inne3
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie36
  • międzynarodowe12
  • lubuskie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia11
  • szkoła wyższa6
  • firma9
  • instytucja rządowa9
  • samorząd16
  • inny1
Wróć do listy

Konkursy dotyczące idei uczenia się przez całe życie

organizator:

Instytut Badań Edukacyjnych

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 15.12.2012

Konkursy dotyczące idei uczenia się przez całe życie

Konkursy dotyczące idei uczenia się przez całe życie

Instytut Badań Edukacyjnych zaprasza studentów i absolwentów uczelni wyższych do udziału w konkursie na pracę magisterską dotyczącą idei uczenia się przez całe życie w kontekście zdobywania nowych kwalifikacji oraz w konkursie kreatywnym „EDUKREACJA”.

Celem konkursu, realizowanego w ramach projektu „Kwalifikacje po europejsku” jest wyłonienie najlepszych prac magisterskich, dotyczących idei uczenia się przez całe życie w kontekście zdobywania nowych kwalifikacji. Konkurs jest adresowany do studentów i absolwentów wszystkich kierunków, którzy obronili prace magisterskie między 1 maja 2011 roku a lipcem 2013 r. Mogą je zgłaszać zarówno autorzy prac, jak i uczelnie reprezentowane przez promotora pracy. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Prace przyjmowane będą od 27 listopada 2012 roku do 31 lipca 2013 roku. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 16 września 2013 r. Oceny zgłoszeń dokona Kapituła złożona z przedstawicieli Instytutu Badań Edukacyjnych oraz wykładowców z najlepszych polskich uczelni.

Autorom najwyżej ocenionych prac zostaną przyznane nagrody pieniężne:

  • I miejsce – 3 000 złotych brutto
  • II miejsce – 2 000 złotych brutto
  • III miejsce – 1 000 złotych brutto

Więcej informacji

Interesujesz się promocją, komunikacją wizualną, designem? Jesteś pomysłowy, potrafisz myśleć nieszablonowo i chcesz pokazać swoje umiejętności? Marzy Ci się kariera w branży public relations? Weź udział w konkursie na promocję uczenia się przez całe życie.

Przedmiotem konkursu jest pomysł na promocję idei uczenia się przez całe życie wśród młodzieży, przedstawiony np. za pomocą grafiki, filmiku, animacji, komiksu, zdjęcia, teledysku, spotu radiowego, strony internetowej, aplikacji, wlepek, gadżetów, itp. Forma wyrazu jest dowolna. Udział w konkursie mogą wziąć studenci uczelni wyższych wszystkich kierunków studiów.

Autorom najwyżej ocenionych projektów zostaną przyznane nagrody:

  • I miejsce – iPad, 3-miesięczny płatny staż w Zespole Upowszechniania IBE,
  • II miejsce – czytnik książek elektronicznych Kindle,
  • III miejsce – czytnik książek elektronicznych Kindle,
  • 5 wyróżnień – ramki elektroniczne do prezentacji.

Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać:

  • formularz zgłoszeniowy (wydrukowany, wypełniony i własnoręcznie podpisany),
  • projekt konkursowy na płycie CD (w formacie odpowiednim do zamieszczenia na stronie internetowej),
  • oryginał projektu (w przypadku np. komiksu, zdjęć czy gadżetów).

Komplet dokumentów konkursowych należy dostarczyć osobiście do siedziby organizatora lub przesłać pocztą do dnia 15 grudnia 2012 r. na adres: Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: „EDUKREACJA – konkurs kreatywny dla studentów”. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 19 grudnia 2012 r.

Więcej informacji o konkursie, formularz zgłoszeniowy oraz regulamin znajdują się na stronie konkursu.

Informacji o konkursie udziela malgorzata.osinska@profile.com.pl

Konkurs na pracę magisterską jest realizowany w ramach projektu „Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Konkurs „EDUKREACJA” realizowany jest w ramach projektu „Kwalifikacje po europejsku”, którego głównym celem jest opracowanie przejrzystego systemu opisywania efektów uczenia się, dzięki któremu łatwiej będzie potwierdzać rzeczywiste kompetencje zdobyte nie tylko w szkole czy na kursach, ale także w pracy lub życiu codziennym.

Informacje pochodzą ze strony www.studenci.ue.katowice.pl

Kontakt

Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa

malgorzata.osinska@profile.com.pl
www.kwalifikacje.edu.pl/pl