Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie23
  • studenci66
  • absolwenci67
  • doktoranci12
  • naukowcy9
  • inni40
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie16
  • muzyczne5
  • sportowe1
  • artystyczne31
  • naukowe34
  • inne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie72
  • międzynarodowe4
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia25
  • szkoła wyższa5
  • firma11
  • instytucja rządowa5
  • samorząd33
  • inny5
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkursu Inicjatyw Organizacji Pozarządowych – wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy

organizator:

Fundacja Komunikacji Społecznej

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.10.2010

Konkursu Inicjatyw Organizacji Pozarządowych – wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy

Fundacja Komunikacji Społecznej ogłasza konkurs na plakat dotyczący wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Konkurs jest realizowany w ramach Konkursu Inicjatyw Pozarządowych, ogłoszonego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu plakatu poruszającego problematykę równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Celem Konkursu jest zwiększenie świadomości społecznej odnośnie równości kobiet i mężczyzn w zakresie możliwości zawodowych.

Wsparciem merytorycznym dla uczestników jest cykl wykładów poświęcony problematyce stereotypów oraz tworzeniu kampanii społecznych prowadzony przez specjalistów ze świata socjologii, marketingu i reklamy. Dzięki zapoznaniu się z wykładami uczestnicy konkursu zdobywają wiedzę, w jaki sposób przygotować skuteczny plakat nakłaniający do zmiany stereotypowych postaw.

Nagrania z wykładów będą dostępne na portalu kampaniespoleczne.pl w dziale PRACOWNIA.

Aby zgłosić swoją kreację należy najpierw zarejestrować się na portalu kampaniespoleczne.pl lub zalogować się, jeśli uczestnik posiada już swoje konto. Nowo zarejestrowany uczestnik otrzyma e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji. Po zalogowaniu wymagane jest wypełnienie dostępnego na stronie formularza oraz dodanie swojej kreacji. Kreacje będą oceniane przez zalogowanych użytkowników portalu. Po zakończeniu głosowania Jury konkursowe wybierze 3 plakaty, które w rankingu zdobyły największą liczbę głosów oraz 3 plakaty, które będą najlepsze zdaniem Jury. Spośród tych 6 kreacji Jury wybierze jeden, zwycięski plakat.

Nadesłane przez uczestników konkursu zgłoszenia będą oceniane pod kątem wykorzystanej argumentacji oraz oryginalności. Pod uwagę będą brane również załączone do zgłoszenia Ankiety Założeń.

Zwycięska kreacja zostanie wykorzystana do przeprowadzenia kampanii internetowej skierowanej do pracodawców. Nagrodą główną jest profesjonalny aparat fotograficzny.

Informacje pochodzą ze strony www.kampaniespoleczne.pl

Kontakt

Fundacja Komunikacji Społecznej
ul. Filtrowa 75/22
02-032 Warszawa
tel.: (22) 823 60 93

www.fks.org.pl