Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie25
  • studenci69
  • absolwenci71
  • doktoranci13
  • naukowcy10
  • inni43
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie19
  • muzyczne6
  • sportowe1
  • artystyczne30
  • naukowe35
  • inne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie76
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia23
  • szkoła wyższa5
  • firma12
  • instytucja rządowa7
  • samorząd37
  • inny5
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs Young Creative Chevrolet 2012

organizator:

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 01.04.2012

Konkurs Young Creative Chevrolet 2012

Konkurs Young Creative Chevrolet 2012

Od pięciu lat marka Chevrolet z sukcesem wspiera młodych artystów i pomaga rozwijać ich kreatywność poprzez konkurs Young Creative Chevrolet. Wszystkich studentów kierunku Grafika pragnących w oryginalny sposób zaprezentować swoją artystyczną wizję hasła „Make It Happen” organizatorzy zapraszają do udziału w pierwszej polskiej edycji konkursu.

Konkurs od lat cieszy się dużą popularnością w całej Europie. W 2011 zgłosiło się  do niego 522 osób ze 155 uczelni artystycznych z 22 państw.

W tym roku wraz z wypuszczeniem na rynek siedmiu nowych samochodów, marka Chevrolet rozpoczęła nową kampanię pod hasłem „Make It Happen”, podkreślającym jej filozofię i ducha. W edycji YCC 2012 poszukiwane są jego twórcze i zaskakujące interpretacje. Nie ma osób bardziej odpowiednich do przedstawienia tej myśli niż studenci kierunków artystycznych.

Konkurs jest dwuetapowy:
1). w etapie krajowym biorą udział polscy studenci kierunków artystycznych i o profilach związanych z kategoriami konkursowymi. Laureaci zdobędą nagrodę pieniężną oraz mają szansę wzięcia udziału w etapie międzynarodowym.
2). w etapie międzynarodowym zwycięzcy uzyskają nagrodę pieniężną oraz mają szansę na staż ze specjalistami z czterech dziedzin konkursowych.

Kategoriami konkursowymi są: Moda, Fotografia, Film i Sztuki Wizualne.

Jakie są warunki udziału?

Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne. Mogą wziąć w nim udział studenci oraz absolwenci z lat 2011-2012 uczelni wyższych, które posiadają kierunki artystyczno-plastyczne lub kierunki związane z kategoriami konkursowymi (moda, fotografia, film, sztuki wizualne). W dniu 1 stycznia 2012 r. student nie może mieć ukończonego 30. roku życia.

Uczestnikiem Konkursu może być jedna osoba lub grupa maksymalnie pięciu osób występujących jako jeden podmiot. W przypadku grup artystycznych konieczne jest wyłonienie lidera grupy, który będzie odpowiedzialny za kontakt z Koordynatorem i Organizatorem Konkursu.

Uczelnia zgłasza maksymalnie 10 prac projektowych w każdej z kategorii. Każdy student może zgłosić maksymalnie jedną pracę w każdej z kategorii. Termin składania prac przez studentów upływa 1 kwietnia 2012 r. Termin rejestracji szkół upływa 31 stycznia 2012.

Dlaczego warto?

– To niepowtarzalna możliwość, aby zaprezentować swoją twórczość, dzięki współpracy z jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek na świecie.
– Wyjątkowa okazja by spotkać się ze studentami z całej Europy oraz szansa na pracę z profesjonalistami z czterech dziedzin konkursowych.

Nagrody nie tylko finansowe
Nagrody dla laureatów konkursu w każdej z kategorii konkursowych są następujące:

Etap krajowy:

  • Pierwsze miejsce: 1200€
  • Drugie miejsce: 800€
  • Trzecie miejsce: 500€

Etap międzynarodowy:

  • Pierwsze miejsce: 4000€ (oraz wyjątkowy staż związany z kategorią konkursową)
  • Drugie miejsce: 3000€
  • Trzecie miejsce: 2000€

Konkurs Young Creative Chevrolet wspiera młodych, utalentowanych artystów w dążeniu do samodzielnego zaistnienia na rynku sztuki oraz umożliwia zaprezentowanie twórczości nie tylko na forum krajowym, ale i międzynarodowym poprzez relacje w mediach oraz szeroką promocję konkursu.

Informacje pochodzą ze strony www.wsti.pl