Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie22
  • studenci66
  • absolwenci67
  • doktoranci12
  • naukowcy9
  • inni40
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie16
  • muzyczne5
  • sportowe1
  • artystyczne30
  • naukowe34
  • inne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie71
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia25
  • szkoła wyższa4
  • firma11
  • instytucja rządowa5
  • samorząd33
  • inny5
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs Studenckie Gwiazdy Sprzedaży

organizator:

NTPP

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 28.02.2013

Konkurs Studenckie Gwiazdy Sprzedaży

Rozpoczynający się 4 lutego br. ogólnopolski konkurs „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” to przepustka do kariery w renomowanych polskich i międzynarodowych firmach. Na zwycięzców imprezy, organizowanej już po raz drugi przez Nickel Technology Park Poznań, czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe oraz staże zawodowe w PZU, Grupie Eurocash, koncernie Philip Morris, Grupie BCC i spółce Groupon. Konkurs skierowany jest do studentów uczelni wyższych z całego kraju, a jego regulamin i formularz zgłoszeniowy są dostępne na www.gwiazdysprzedazy.pl.

Konkurs „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”, organizowany od 2012 r. przez Nickel Technology Park Poznań (NTPP), staje się kolejną w naszym kraju przepustką do kariery dla uzdolnionych i otwartych na nowe wyzwania młodych ludzi. W rozpoczynającej się 4 lutego br. drugiej edycji imprezy na najlepszych uczestników czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe o łącznej wysokości 8 tys. zł oraz 5 staży w działach sprzedaży renomowanych polskich i międzynarodowych firm. W dwuetapowych zmaganiach konkursowych mogą wziąć udział studenci z całej Polski, niezależnie od rodzaju uczelni oraz kierunku, na którym studiują. Patronat nad konkursem NTPP podobnie jak w roku ubiegłym sprawują Uniwersytety Ekonomiczne w Poznaniu i Krakowie oraz organizatorzy konkursu dla profesjonalnych sprzedawców Polish National Sales Awards (PNSA).

Podobnie jak w roku ubiegłym, tegoroczna edycja „Studenckich Gwiazd Sprzedaży” przebiegać będzie w dwóch etapach. Od 4 do 28 lutego br. należy poprzez stronę www.gwiazdysprzedazy.pl zarejestrować swój udział w konkursie oraz nadesłać na adres konkurs@gwiazdysprzedazy.pl rozwiązanie jednego z zamieszczonych tam zadań, tzw. case study. Do 14 marca br. komisja konkursowa, złożona z przedstawicieli organizatora oraz firm – partnerów konkursu, wybierze 32 finalistów. 27 marca br. w siedzibie NTPP powalczą oni o tytuł „Studenckiej Gwiazdy Sprzedaży” oraz przewidziane w regulaminie nagrody.

W finałowej rozgrywce uczestnicy zaprezentują swoją wiedzę i predyspozycje zawodowe najpierw indywidualnie, a następnie podczas warsztatów w ramach czteroosobowych zespołów. Członkowie komisji będą oceniali kandydatów przede wszystkim pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej. Zwycięzcę oraz 4 laureatów konkursu, którym przyznane zostaną staże oraz nagrody rzeczowe, poznamy jeszcze tego samego dnia podczas uroczystej gali finałowej.

Informacje pochodzą ze strony www.gwiazdysprzedazy.pl