Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci31
  • absolwenci29
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie8
  • sportowe1
  • artystyczne18
  • naukowe17
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie31
  • międzynarodowe5
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa6
  • samorząd9
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs SMS na na najlepszy slogan, hasło reklamowe dla Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa

organizator:

.

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.08.2009

Konkurs SMS na na najlepszy slogan, hasło reklamowe dla Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa

Warunki aplikacji

Konkurs polega na wysłaniu wiadomości SMS z propozycją sloganu (hasła) reklamowego dla Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, związanego z bezpieczeństwem, niezastrzeżonego dla innej Uczelni/firmy/instytucji.

Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest wysłanie wiadomości SMS na numer 7168, w którym na samym początku jego treści znajdzie się wyrażenie: „WSB.” (WSB kropka), a następnie treść proponowanego sloganu reklamowego. Całkowity koszt wysłania jednego SMS-a wynosi 1,22 zł brutto (w tym 22% VAT) we wszystkich polskich sieciach telefonii komórkowej. Koszt wysłania SMS-a jest niezależny od planu taryfowego abonenta.

W treści SMS–a uczestnik nie podaje żadnych danych osobowych. Ustalenie zwycięzców będzie dokonywane jedynie w oparciu o numer telefonu, z którego wysłano SMS. Po wysłaniu wiadomości z propozycją sloganu, Uczestnik otrzyma SMS zwrotny, potwierdzający udział w Konkursie. Każdy Uczestnik może brać udział w Konkursie dowolną ilość razy.

Uczestnik Konkursu wysyłając SMS–a automatycznie wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego numeru telefonu w celach marketingowych przez Organizatora. Z chwilą nadesłania propozycji sloganu, na Organizatora przechodzą nieodpłatnie autorskie prawa majątkowe do jego swobodnego wykorzystywania.

Autor najlepszego sloganu (hasła) reklamowego otrzyma (do wyboru):

  • indeks, umożliwiający mu podjęcie studiów pierwszego stopnia w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa, bezpłatnie przez pierwszy rok trwania nauki, na wybranym przez siebie kierunku oraz zestaw gadżetów Uczelni (koszulka, smycz, długopis, kubek) lub
  • bezpłatny jeden semestr studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa na dowolnie wybranym przez siebie kierunku (spośród tych, które zostaną uruchomione w danym roku akademickim) oraz zestaw gadżetów Uczelni (koszulka, smycz, długopis, kubek),

Konkurs trwa do 31 sierpnia 2009 roku.


Informacje pochodzą ze strony:
www.wsb.net.pl

 

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa
60-750 Poznań
ul. Wyspiańskiego 16/4
tel: (061) 670 33 11
fax: (061) 642 15 99

e-mail: info@wsb.net.pl
www.wsb.net.pl

Kontakt

.
.
.