Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pyrzycka
ul Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
tel.: (91) 570 16 15
biuro@lgdpyrzyce.pl
www.lgdpyrzyce.pl
Konkurs na znak graficzny (logo) dla produktów regionalnych z Ziemi Pyrzyckiej
organizator:Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pyrzycka
Konkurs na znak graficzny (logo) dla produktów regionalnych z Ziemi Pyrzyckiej
Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszego znaku graficznego (logo), charakteryzującego się wysokim poziomem artystycznym spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną.
Wyłoniony w Konkursie znak graficzny (logo) będzie wykorzystywany do identyfikacji wizualnej produktów regionalnych, bezpośrednio na produktach oraz dla ich promocji zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej.
Sugeruje się aby znak graficzny (logo) w jak największym stopniu nawiązywał do charakteru produktu, ich zastosowania oraz zawierał nazwę Organizatora, tj. LGD Ziemia Pyrzycka.
Konkurs adresowany jest do wszystkich mieszkańców gminy: Warnice, Pyrzyce, Dolice.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest:
- akceptacja i przestrzeganie Regulaminu
- dostarczenie prac konkursowych zgodnie z wymaganiami, zawartymi w Regulaminie
- dostarczenie wraz z projektem opracowanego znaku graficznego prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia konkursowego
W konkursie mogą wziąć udział tylko te prace, które nie brały udziału w innych konkursach. Na konkurs jeden uczestnik bądź jeden zespół może nadesłać maksymalnie do 3 projektów. Zabrania się podpisywania prac imieniem, nazwiskiem, inicjałami oraz znakowania w jakikolwiek sposób umożliwiający identyfikację projektanta. Z tyłu projektu należy umieścić maksymalnie siedmioelementowe godło składające się z dowolnej kombinacji cyfr i liter. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego projektu, każdy z nich musi posiadać oddzielne godło. Do przekazanej pracy należy dołączyć kopertę oznaczoną tym samym godłem oraz kartę zgłoszenia zawierającą następujące informacje:
- godło
- imię i nazwisko autora lub autorów
- dokładny adres, telefon oraz e-mail
- oświadczenie, że: zgłoszony projekt jest wynikiem jego twórczości, nie narusza praw autorskich osób trzecich
- wyrażą zgodę na rozpowszechnianie projektu w celu i na zasadach przewidzianych w Regulaminie
- wyraża zgodę na podanie swojego imienia i nazwiska na ewentualnej wystawie pokonkursowej i w publikacjach
Uczestnik Konkursu dołącza również płytę CD lub DVD oznaczoną tym samym godłem zawierającą następujące dane: notę biograficzną uczestnika (maksymalnie 1000 znaków), plik otwarty nadający się do edycji, programu CorelDraw lub Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, a także zapisy plików graficznych w TIF. Czcionki należy zamienić na krzywe.
Projekt znaku graficznego (logo) powinien:
- nadawać się do jego różnorodnego wykorzystania
- komponować się zarówno na małym jak i dużym formacie oraz na formatach płaskich i przestrzennych
- składać się z wyrazów albo rysunków lub z kombinacji wyrazów i rysunków
- być przedstawiony w wersji kolorystycznej i czarno-białej
- być zapisany na płycie CD jako plik otwarty nadający się do edycji w programach CorelDraw, Adobe Photoshop lub Adobe Ilustrator, a także zapisany w formacie TIF
- być przedstawiony w formie wydruków przyklejonych na sztywnym podłożu, a także w przypadku wersji przestrzennych w formie modeli
- być wykonany w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, jeżeli projekt zawiera dodatkowo wyrazy nie związane bezpośrednio z nazwą producenta
Prace należy dostarczyć osobiście lub listownie na adres:
Stowarzyszenie LGD Ziemia Pyrzycka
ul. Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
z dopiskiem „Konkurs – Logo”. Termin nadsyłania prac mija 15 grudnia 2010 r.
Prace konkursowe oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
- przedstawienie charakteru produktu
- łatwość zastosowań znaku na różnych formach opakowań farb artystycznych oraz w materiałach promocyjnych identyfikujących produkt oraz firmę
- czytelność i funkcjonalność, łatwość konwersji na różne media
- oryginalność znaku
- łatwość zapamiętywania i rozpoznawania znaku
- szeroki zakres skali reprodukcji
- dodatkowym atutem będzie znalezienie nowatorskiej formy lub konstrukcji opakowania farb artystycznych podkreślającego i nawiązującego do formy zaprojektowanego znaku oraz przykłady zastosowań
W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa przyzna jedną nagrodę główną – aparat cyfrowy Canon. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu 20 grudnia 2010 r.Wyniki zostaną podane do wiadomości publicznej w serwisie internetowym www.lgdpyrzyce.pl oraz innych prywatnych i publicznych mediach.
Informacje pochodzą ze strony www.lgdpyrzyce.pl