Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie12
  • studenci22
  • absolwenci21
  • doktoranci2
  • naukowcy2
  • inni9
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie6
  • artystyczne9
  • naukowe14
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie24
  • małopolskie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia4
  • szkoła wyższa3
  • firma6
  • instytucja rządowa4
  • samorząd10
  • inny3
Wróć do listy

Konkurs na pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego

organizator:

IAB Polska

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 03.02.2013

Konkurs na pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z Szkołą Główną Handlową jest kierowany do studentów i absolwentów uczelni wyższych.

Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie
oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie
od 01.01.2007 r. do 03.02. 2013 r.

HARMONOGRAM KONKURSU

18.12.2012 – 03.02.2013 – Zbieranie prac
03.02.2013 – 08.02.2013 – I etap – oceny prac dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej
09.02.2013 – 20.02.2013 – II etap –  sprawdzanie prac przez Jury
21.02.2013 – 24.02.2013 – Spotkanie Jury w celu wyboru pracy
01.03.2013 – Ogłoszenie wyników

ZGŁOSZENIE POWINNO ZAWIERAĆ:
-2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy
-wypełniony oraz podpisany przez autora formularz zgłoszenia do konkursu.
-podpisany przez autora pracy regulamin konkursu
-dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej ( np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)

NAGRODY:
Za najlepszą pracę dyplomową (magisterską) przyznany zostanie indeks na rozpoczynającą się w marcu 2013 roku edycję Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej (więcej: www.marketing-internetowy.edu.pl)
Pozostałe prace zostaną nagrodzone miesięcznymi płatnymi praktykami.

Informacje pochodzą ze strony www.iabpolska.pl

Kontakt

IAB Polska
ul. Targowa 34 lokal 43
03-733 Warszawa


www.iabpolska.pl