Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci30
  • absolwenci28
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie8
  • sportowe1
  • artystyczne18
  • naukowe16
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie30
  • międzynarodowe5
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa5
  • samorząd9
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego

organizator:

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 23.01.2017

Konkurs na pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zapraszają do udziału w piątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami są uczestnictwo w studiach podyplomowych SGH oraz płatne praktyki zawodowe.

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od ponad 7 lat. Jednym z podstawowych elementów tych poczynań jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego systemu certyfikacji kompetencji digital marketingu w Polsce prowadzonego przez IAB Polska.

Celem konkursu jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 01 stycznia 2012 r. do 15 stycznia 2017 r. Przesłane prace oceniać będzie Jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

Najlepsza praca dyplomowa (magisterska): bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu.

Wyróżnione prace licencjackie i inżynierskie: płatne praktyki zawodowe u jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

18.12.2016 – 15.01.2017 – Zbieranie prac
16.01.2017 – 30.01.2017 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
31.01.2017 – 20.02.2017 – II etap – ocena prac magisterskich wyłonionych w I etapie Konkursu
21.02.2017 – 24.02.2017 – wybór zwycięzcy konkursu – autora najlepszej pracy magisterskiej
01.03.2017 – Ogłoszenie wyników

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • 2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową, przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy.
  • Wypełniony oraz podpisany przez autora Formularz Zgłoszenia do Konkursu.
  • Podpisany przez autora pracy Regulamin Konkursu.
  • Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej ( np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)

Pełna dokumentacja konkursu znajduje się na stronie Organizatora oraz w załącznikach poniżej.

Informacje pochodzą ze strony: iab.org.pl

Kontakt

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
ul. Puławska 39/77
02-508 Warszawa
tel. 22 415 54 44
e.opach@iab.org.pl
iab.org.pl

Dokumenty

do pobrania

DO POBRANIA:

regulamin