Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie15
  • studenci33
  • absolwenci31
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni22
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie9
  • muzyczne1
  • sportowe1
  • artystyczne19
  • naukowe17
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie32
  • międzynarodowe5
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa6
  • samorząd11
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na najlepsze wideo o Firefoksie

organizator:

Mozilla Firefox

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/ms/single-konkurs.php on line 76
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 01.05.2012

Konkurs na najlepsze wideo o Firefoksie

Poszukiwanie najlepszego wideo o Firefoksie rozpoczęte.

Dołącz do konkursu dzisiaj, by mieć szanse zdobycia wspaniałych nagród. Twój film może być nawet obejrzany przez hollywódzkich jurorów. Ponadto po zgłoszeniu się otrzymasz zestaw nagród Firefoksa. Zapoznaj się z krótkim opisem i rozpocznij filmowanie.

Konkurs kończy się 1 maja 2012 roku.

Potrzebujemy twojej pomocy, by opowiedzieć niezwykłą historię programu Mozilla Firefox i jego użytkowników oraz o tym, jak jedna przeglądarka może budować jaśniejszą przyszłość internetu.
Opis projektu

Stwórz w jednej z czterech kategorii film w formie reklamy lub opowieści, który pomoże ludziom lepiej zrozumieć problemy stojące przed nimi w trakcie surfowania w internecie i pokazuje, jak Firefox pomaga je przezwyciężać. Krótko mówiąc, pomóż opowiedzieć historię Firefoksa – dlaczego Firefox robi to, co robi i jak to pomaga użytkownikom internetu.

Streszczenie projektu

Mozilla chce, by świat dowiedział się więcej o tym, co czyni Firefoksa wyjątkowym – że jesteśmy organizacją non-profit, której celem jest utrzymanie kontroli nad internetem w rękach społeczności. Mamy nadzieję, że dzięki filmom możemy pomóc rzeszy użytkowników internetu dowiedzieć się więcej na temat spraw, które wpływają na ich wirtualne życie, a co ważniejsze, jak te sprawy Firefox rozwiązuje. Zwycięskie filmy zostaną użyte w ogólnoświatowych kampaniach marketingowych i reklamach społecznych.

Cel

Pomóż edukować konsumentów w zakresie jednej lub wszystkich z poniższych kwestii, które stoją przed nimi dzisiaj:

1. Prywatność – Jak jesteśmy śledzeni w trakcie surfowania w internecie? Jak można to kontrolować? Kto posiada dane użytkowników i do czego ich używa?
2. Wybór – Czy używane przez ciebie ulubione narzędzia ułatwiają przeglądanie internetu i czy spełniają one twoje potrzeby? Czy możesz je personalizować?
3. Współpraca – Czy możesz używać ulubionych narzędzi do przeglądania internetu na wszystkich swoich urządzeniach, na różnych komputerach i w różnych miejscach? Kto decyduje kiedy, gdzie i jak korzystasz z internetu i masz dostęp do swoich rzeczy?
4. Możliwości – Jakich narzędzi potrzebują użytkownicy, by pomóc im uczynić internet takim, jaki chcą? W jaki sposób Firefox może w tym pomóc?

Połóż nacisk na kluczowe cechy marki, a zwłaszcza na fakt, że Firefox jest tworzony przez organizację non-profit, która odpowiada wyłącznie przed użytkownikami, a nie przed właścicielami czy udziałowcami. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Brand Platform i obejrzyj znajdujący się tam film.

Do kogo zwraca się Firefox?

Twój film powinien być skierowany do szerokiej rzeszy użytkowników internetu w wieku od 25 do 54 lat – ludzi, którzy używają internetu do czytania wiadomości, pisania e-maili, bankowości online i łączenia się z sieciami społecznościowymi. Pomóż wyjaśnić wyzwania, przed którymi stoi internet, posługując się językiem rozumianym przez przeciętnego, codziennego użytkownika. Na przykład, jak wytłumaczyć znaczenie posiadania kontroli nad swoimi poczynaniami w internecie komuś, kto tylko pojmuje logo Firefoksa jako „przycisk do internetu”? Potrzebujemy cię, by przekazać tej grupie użytkowników, że Firefox nie jest nastawiony na zyski, a na czynienie dobra na rzecz ludzi na całym świecie.

Główne przesłanie

Firefox przedkłada zasady nad zysk, by dać ci kontrolę nad twoimi poczynaniami w internecie i kształtować przyszłość internetu dla dobra publicznego. Firefox nie odpowiada przed nikim innym, tylko przed tobą.

Inne przesłania:

1. Każdego dnia w trakcie surfowania w internecie stają przed tobą ważne kwestie, takie jak: prywatność, wybór, elastyczność i różne sposobności.
2. Mozilla zajmuje się tymi kwestiami i stara się zapewnić otwartość i dostępność internetu dla wszystkich.
3. Mozilla jest dumna z tego, że nie jest organizacją nastawioną na zysk.

Składniki obowiązkowe:

1. Logo Firefoksa. Przejdź na stronę Brand Toolkit www.mozilla.org/en-US/firefox/brand/, gdzie znajdują się szczegółowe informacje o używaniu naszego logo.
2. Zachęta do działania
3. Filmy muszą zostać przesłane najpóźniej do północy 1 maja 2012 roku czasu pacyficznego (PST)
4. Prace powinny być w języku angielskim. Mogą być w innym języku, lecz w takim przypadku należy dostarczyć napisy. Skontaktuj się z nami, jeśli masz problem z przetłumaczeniem lub stworzeniem napisów. Możemy ci pomóc.

Co chcielibyśmy, by widz wiedział i odczuwał?

Wiedział, że:

1. Firefox jest dumny z bycia organizacją non-profit i oddani czynieniu dobra.
2. Firefox rywalizuje z największymi firmami świata, by dać ci kontrolę na twoimi dokonaniami w internecie.
3. Firefox jest tworzony otwarcie we współpracy z globalną społecznością, ukierunkowany na to, co najlepsze dla wszystkich użytkowników.
4. Firefox przedkłada zasady nad zyski.

Odczuwał:

1. Twój film powinien mieć wydźwięk bardziej społeczny niż być ukierunkowany na firmę, by pokazać, że Mozilla jest organizacją pożytku publicznego, a nie firmą nastawioną na zysk.
2. Powinien inspirować widza do stania się częścią społeczności Firefoksa.
3. Powinien głosić, dlaczego jesteśmy wyjątkowi i w jaki sposób pobranie Firefoksa przyczyni się do polepszenia świata i internetu.

Ogólne wrażenia

Niekonwencjonalny, ujmujący, rzetelny, przyjazny człowiekowi, inteligenty, pewny siebie
Wytyczne:

1. Podejmuj ryzyko, ale szanuj markę – prosimy, nie pokazuj Firefox w złym świetle.
2. Twój film powinien odnosić się do marki, nie do produktu. Nie opowiadaj o funkcjach produktu – mów, jak postrzegasz Firefoksa i ruch wokół niego.
3. Może być zabawny i dowcipny, ale powinien być jednocześnie zajmujący.
4. Pamiętaj, że to tylko wytyczne. Wykaż się kreatywnością, myśl nieszablonowo i, co najważniejsze, baw się.
5. Rzuć okiem na stronę Mozilla Firefox Brand Toolkit i zobacz, jak sami mówimy o sobie.

Kategorie (zdobywca głównej nagrody będzie wyłoniony z każdego regionu):

1. Najlepsze spoty 30 sekundowe
2. Najlepsza animacja
3. Najlepsze zastosowanie nowych technologii, np. Popcorn.js, HTML5.
4. Najlepsza reklama społeczna

Inspiracja

Obejrzyj nasze filmy dla Firefox Flicks, by zobaczyć, jak je tworzyć

1. https://firefoxflicks.mozilla.org/video/dance/
2. https://firefoxflicks.mozilla.org/video/twilight/
3. https://firefoxflicks.mozilla.org/video/noir/

Informacje pochodzą ze strony www.mozilla.org/en-US/firefox/brand/

Kontakt

Mozilla Firefox




www.mozilla.org