Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie16
  • studenci64
  • absolwenci63
  • doktoranci22
  • naukowcy10
  • inni28
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie16
  • artystyczne23
  • naukowe40
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie55
  • międzynarodowe8
  • łódzkie1
  • lubelskie1
  • lubuskie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie2
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia23
  • szkoła wyższa9
  • firma5
  • instytucja rządowa16
  • samorząd24
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na najlepszą pracę magisterską i licencjacką dotyczącą historii kultury popularnej w Polsce

organizator:

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.10.2014

Konkurs na najlepszą pracę magisterską i licencjacką dotyczącą historii kultury popularnej w Polsce

Konkurs kwartalnika naukowego „Kultura Popularna” na najlepszą pracę magisterską i licencjacką dotyczącą historii kultury popularnej w Polsce do 1939 roku skierowany jest do studentów i studentek wszystkich uczelni publicznych i niepublicznych, którzy w 2013 lub 2014 roku obronili prace magisterskie lub licencjackie dotyczące historii kultury popularnej na ziemiach polskich na przełomie wieków XIX i XX oraz w I poł. XX wieku (do 1939 r.)
Proponowany obszar tematyczny
  • literatura i kultura literacka
  • radio i kultura radiowa
  • film i kultura filmowa
  • kultura miejska/kultura robotnicza
  • muzyka i kultura muzyczna
  • kultura performatywna: kabaret, rewia itp.
  • zabawy, widowiska i rozrywki publiczne
  • prasa i kultura prasowa

Nagrody:
Przyznane zostaną w dwóch kategoriach:
  1. najlepsza praca magisterska
  2. najlepsza praca licencjacka
Nagrodzie towarzyszyć będzie gratyfikacja finansowa w wysokości 6000 zł brutto (praca magisterska) i 2000 zł brutto (praca licencjacka).
Zgłoszone prace, po opracowaniu redakcyjnym i w przypadku pozytywnego przejścia procesu recenzyjnego, mają szansę na publikacje w skróconej formie w kwartalniku naukowym „Kultura popularna”.
Konkurs realizowany jest w ramach projektu badawczego „Historia kultury popularnej w Polsce w I poł. XX wieku z perspektywy transmedialnej” finansowanego z Narodowego Centrum Nauki.
Zgłoszenia:
Prace (1 egz. drukowany + wersja elektroniczna) wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym oraz opinią i rekomendacją promotora należy dostarczyć na adres:
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Instytut Kulturoznawstwa, pok. n105
ul. Chodakowska 19/31
03-815 Warszawa
(z dopiskiem „konkurs Pop_PL”)
Termin:
Do 30 października 2014 roku.


Informacje pochodzą ze strony: www.swps.pl

Kontakt

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
ul. Chodakowska 19/31
03-815 Warszawa

lukasz.biskupski@swps.edu.pl
www.swps.pl