Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci31
  • absolwenci29
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie8
  • sportowe1
  • artystyczne18
  • naukowe17
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie31
  • międzynarodowe5
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa2
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa6
  • samorząd9
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na najlepszą "Firmę Szkolne Ogrody" 2009/2010

organizator:

.

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
małopolskie
termin składania wniosków: 18.11.2009

Konkurs na najlepszą "Firmę Szkolne Ogrody" 2009/2010

Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych wybranych czterech
województw : śląskiego, małopolskiego, opolskiego i świętokrzyskiego.

Cele konkursu:

Moblizacja uczniów szkół podstawowych do działania w ramach projektu i uhonorowanie ich
zaangażowaia w szczególności:
– w prace ogrodnicze oraz konkursy tematyczne i akcje sezonowe, zdobycie praktycznych umiejętności oraz wiedzy, nabycie właściwych nawyków ekologicznych
– kształtowanie postaw przedsiębiorczości na przykładzie wirtualnej „Firmy Szkolne Ogrody” – praktyczne zastosowanie reguł gospodarczych rozwijające u dzieci cechy dobrego przedsiębiorcy tj.
kreatywność, zaradność, aktywność oraz postawy obywatelskie, co w efekcie będzie gwarancją trwałości i dalszej działalności „Firm Szkolne Ogrody”.

Uczestnikami Konkursu ubiegającymi się o tytuł Najlepszej „Firmy szkolne ogrody” 2009/2010 oraz nagrody głównej projektu są uczestnicy praktycznego wdrożenia projektu, tj. uczniowie z 12 szkół podstawowych z 4 województw ( co najmniej 3 szkoły z jednego województwa ), którzy założą i pielęgnować będą w swoich szkołach ogrody w ramach wirtualnie utworzonych u siebie firm (w jednej szkole można utworzyć jedną firmę ).

Informacje pochodzą ze strony http://www.szkolneogrody.pl

Kontakt

.
.
.