Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie16
  • studenci35
  • absolwenci34
  • doktoranci7
  • naukowcy5
  • inni29
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie17
  • muzyczne1
  • artystyczne21
  • naukowe17
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie33
  • międzynarodowe11
  • lubuskie1
  • mazowieckie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia9
  • szkoła wyższa5
  • firma10
  • instytucja rządowa7
  • samorząd15
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na logo kampanii ClimATE Change na rzecz zrównoważonego rolnictwa

organizator:

Polska Zielona Sieć

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.01.2014

Konkurs na logo kampanii ClimATE Change na rzecz zrównoważonego rolnictwa

Jeśli masz nie więcej niż 30 lat, jesteś osobą kreatywną i interesują Cię globalne wyzwania współczesnego świata, masz czas do 31 stycznia 2014 r., aby wziąć udział w międzynarodowym konkursie i zaprojektować logo kampanii ClimATE Change na rzecz zrównoważonego rolnictwa w Europie i na świecie. Jednym z partnerów kampanii jest Polska Zielona Sieć.

O co chodzi?

Na świecie wciąż głoduje ok. 870 milionów ludzi. Walka z problemem głodu staje się coraz trudniejsza z powodu negatywnych konsekwencji zmian klimatu, które w pierwszej kolejności dotykają ludzi najuboższych w krajach globalnego Południa. To jasne, że dominujący obecnie na świecie system żywnościowy oparty na rolnictwie przemysłowym nie działa tak, jak powinien. Aby wyżywić świat w dobie postępujących zmian klimatycznych konieczny jest zwrot w stronę rolnictwa zrównoważonego, które w centrum stawia ludzi i ich potrzeby, a nie zysk międzynarodowych korporacji.

Czym jest kampania ClimATE Change?

Międzynarodowa kampania ClimATE Change, która w Polsce realizowana jest pod nazwą „Klimat dla rolników”, promuje zrównoważone rolnictwo, które: w sposób odpowiedzialny korzysta z zasobów naturalnych; chroni przyrodę; potrafi adaptować się do nieuniknionych konsekwencji zmian klimatycznych i jednocześnie chroni klimat; promuje realizację praw człowieka, takich jak prawo do żywności i zdrowego środowiska.

Dlaczego potrzebne jest logo?

Zwycięskie logo będzie używane do identyfikacji wizualnej kampanii ClimATE Change. Projekt jest realizowany głównie w Polsce, Niemczech, we Włoszech i na Malcie. Logo będzie używane m.in. na stronach internetowych projektu, profilach społecznościowych, plakatach, w publikacjach, filmach krótkometrażowych itp.

Kto, jak i kiedy może wziąć udział w konkursie?

Do udziału w konkursie zaproszone są wszystkie kreatywne osoby do 30 roku życia. Bez względu na to, czy jesteś uczniem, studentem, grafikiem, aktywistą czy ogrodnikiem – zachęcamy do udziału wszystkich, którzy chcieliby zaprojektować logo mówiące o zależnościach pomiędzy zmianami klimatu i rolnictwem. Projekty logo należy przesyłać w wersji elektronicznej (jako plik GIF, TIFF, PNG lub JPG) na adres: logo-competition@inkota.de

Szczegółowe informacje na temat zasad konkursu, wymagań technicznych i nagród znajdziecie tutaj (kliknij, aby pobrać dokument w formacie PDF).

Ostateczny termin nadsyłania projektów to 31 stycznia 2014 r.

Informacja pochodzi ze strony: dlaklimatu.pl/miedzynarodowy-konkurs

Kontakt

Polska Zielona Sieć
.
.

emilia@zielonasiec.pl