Wyszukiwarka konkursów

Organizator -+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia4
  • fundacje i stowarzyszenia18
  • szkoła wyższa3
  • firma11
  • instytucja rządowa6
  • samorząd11
  • inny1
Zasięg -+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie51
  • dolnośląskie0
  • kujawsko-pomorskie0
  • łódzkie0
  • lubelskie0
  • lubuskie0
  • małopolskie0
  • mazowieckie1
  • opolskie0
  • podkarpackie0
  • podlaskie0
  • pomorskie0
  • śląskie1
  • świętokrzyskie0
  • warmińsko-mazurskie0
  • wielkopolskie0
  • zachodniopomorskie0
Rodzaj -+zaznacz wszystkie
  • muzyczne0
  • literackie6
  • sportowe0
  • artystyczne22
  • naukowe26
  • inne1
Grupa docelowa -+zaznacz wszystkie
  • uczniowie13
  • studenci36
  • absolwenci31
  • doktoranci15
  • naukowcy8
  • dla każdego4
  • inni15
ARCHIWUM
Wróć do listy

Konkurs na logo do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej

organizator:

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci, inni
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków:
termin rozstrzygnięcia: 15.12.2018
wartość nagrody: 10 000 zł

Konkurs na logo do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej

Muzeum II Wojny Światowej ogłosiło konkurs na stworzenie logo (znaku graficznego) nawiązującego tematycznie do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny zadań realizowanych w ramach opracowanego programu Obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. 

Celem konkursu jest stworzenie logo (znaku graficznego) nawiązującego tematycznie do obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej, który będzie wykorzystywany jako promocyjny znak identyfikacyjny zadań realizowanych w ramach opracowanego programu Obchodów 80. rocznicy wybuchu II wojny światowej w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.

Logo będzie umieszczane m. in. na stronach internetowych Organizatora i instytucji z nim współpracujących oraz na plakatach, ulotkach i innych materiałach promocyjnych związanych z Obchodami.

Logo powinno kojarzyć się z 80. rocznicą wybuchu II wojny światowej. Wskazane jest nawiązanie do nazwy, misji i obszaru działalności Organizatora.

Logo może mieć dowolną formę graficzną (np. napis literowy lub napis i symbol graficzny, czy też sam symbol graficzny).

W warstwę informacyjnej logotyp może zawierać litery i cyfry, nazwę promowanych obchodów, nazwę Organizatora, adres strony internetowej etc.

Uczestnicy konkursu

Konkurs adresowany jest do osób pełnoletnich, niezależnie od miejsca zamieszkania czy też wykształcenia.

Prace konkursowe wraz z wypełnioną Kartą Zgłoszenia należy dostarczyć do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, pl. Władysława Bartoszewskiego 1 (80-862 Gdańsk) lub przesłać pocztą na adres Organizatora w terminie do 15 grudnia 2018 r. (uwaga: decyduje data wpływu prac konkursowych do Organizatora).

Spośród zgłoszonych projektów Komisja Konkursowa wyłoni 3 zwycięskie projekty. Autorzy zwycięskich prac otrzymają nagrody finansowe w następującej wysokości:

a) za zajęcie I miejsca 10.000 zł;
b) za zajęcie II miejsca 5.000 zł;
c) za zajęcie III miejsca 2.000 zł.

Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej Organizatora w terminie do 31 grudnia 2018 r.

Informacje pochodzą ze strony: muzeum1939.pl

Kontakt

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
pl. W. Bartoszewskiego 1
80-862 Gdańsk
tel. 58 760 09 60
sekretariat@muzeum1939.pl
muzeum1939.pl

Dokumenty

do pobrania

DO POBRANIA:

regulamin