Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie21
  • studenci48
  • absolwenci45
  • doktoranci13
  • naukowcy8
  • inni31
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie12
  • muzyczne2
  • artystyczne26
  • naukowe21
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie52
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia11
  • szkoła wyższa2
  • firma12
  • instytucja rządowa12
  • samorząd19
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs na hasło i logo promujące podmioty ekonomii społecznej

organizator:

Polska Press

Rodzaj:
artystyczne, naukowe
Grupa docelowa:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/ms/single-konkurs.php on line 76
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 27.07.2017

Konkurs na hasło i logo promujące podmioty ekonomii społecznej

Ekonomia Społeczna – rozszyfruj tę definicję i przedstaw ją przy pomocy hasła i logo wspomagającego kampanię informacyjną Urzędu Marszałkowskiego. Stań się częścią dużego projektu regionalnego, przyczyń się do zwiększenia spójności społecznej i zdobądź cenne nagrody!

Polska Press Grupa Szczecin przy współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego ogłosiła konkurs. Uczestnicy mają za zadanie zaprojektować hasło i logo promujące podmioty ekonomii społecznej. Autorskie elementy swoim wyrazem i kształtem muszą promować i wpływać na zwiększenie rozpoznawalności tych podmiotów. Konkursowe projekty powinny być spójne z estetyką kampanii informacyjnej Urzędu Marszałkowskiego.

Celem konkursu jest: upowszechnianie wiedzy o sposobach integracji społecznej i zawodowej w regionie, promowanie postaw działania zgodnie z zasadami etyki i z ideą odpowiedzialności społecznej, promowanie i upowszechnianie ekonomii społecznej w regionie i propagowanie narzędzi i rozwiązań przeciwdziałającym wykluczeniu społecznemu.

Zwycięskie logo i hasło będą wykorzystywane do celów popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych i identyfikacyjnych. W szczególności będą wykorzystywane podczas wydarzeń i kampanii informacyjno-promocyjnych oraz na gadżetach reklamowo-promocyjnych, papierze firmowym, wydawnictwach, ulotkach, plakatach, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.
Konkursowe prace należy wysyłać drogą mailową na adres agnieszka.stach@polskapress.pl do 27 lipca br. W tytule należy umieścić hasło: Konkurs – Ekonomia Społeczna. Mail powinien zawierać konkursową pracę w formacie: pdf, jpg lub png, imię i nazwisko autora projektu, aktualny numer telefonu oraz oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu praw autorskich na Organizatora Konkursu oraz przetwarzaniu danych osobowych.

Konkurs zostanie rozstrzygnięty 4 sierpnia br.

Zwycięzca konkursu otrzyma nowoczesnego laptopa wraz z promocją pracy. Z autorem najwyżej ocenionej pracy zostanie również przeprowadzony obszerny wywiad. Laureat drugiego miejsca otrzyma nowoczesną kamerę. Osoba, która zajmie trzecie miejsce zdobędzie nowoczesny aparat fotograficzny. W konkursie mogą wziąć osoby uzdolnione plastycznie, uczniowie szkół plastycznych, studenci kierunków artystycznych, a także technicznych, laureaci konkursów rysunkowych i osoby odznaczające się kreatywnością.

Pełna dokumentacja konkursu znajduje się w załącznikach poniżej.

Informacje pochodzą ze strony: www.gs24.pl.

Kontakt

Polska Press
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
tel. 48 22 201 44 00, 48 22 201 44 10
sekretariat@polskapress.pl
www.gs24.pl

Dokumenty

do pobrania